mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Ja se der ja.. Jeg tror faktisk at med litt mod så kan 1-serien bli meget så tøff.. Likte forresten den sorte coupe photoshoppen veldig godt.. Kastet nedi ned hissig motor der og vips en utrolig tøff bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Tror den 1-serie coupeen blir den tøffeste 1-serien hverfall. Helt klart potensiale der. Se den for deg hvit, med svart tak (eller karbon!) og karbondetaljer på leppe under fronten, karbonsplitter bak osv. Det tror jeg hadde vært helrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Ja, slik du beskriver den der, så høres den ihvertfall veldig fet ut. Dette er en bil jeg kanskje kunne tenkt meg ja. Liten og mye motor er jo artig det. v10 m5'n oppi denne hadde vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 kan noen shoppe disse felgene på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Burde vært større bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 har ikkje PS, så da må eg ty til andre midler, blyant, papir og viskelær! har prøvd så godt eg kunne å tegne ein m3, fixa litt på lykter og senka den. satt på større hjul (ikkje heilt ferdige) og satt på større luftinntak. har også satt på ein liten spoiler på bag. rommet har alltid likt å tegne, men har liksom aldri fått til noen BMW før nå syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Den var jo konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Ja, den synes jeg da var meget så bra tegnet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 som SteffenM2 skriver så er det alt for lite bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Må bare legge inn en liten chop jeg lagde for ikke så lenge siden! Holder alt for lite på med pshop nå! Det er jo så morro! Ingen bmw men likevel:P Org; http://img388.imageshack.us/my.php?image=autowpruchevroletcamaroconcept2uk2.jpg Chop; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 kan noen ta på seg den jobben å legge på warsteiner dekaler + lakk på bilen min? bilder kan sendes på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 noe så rått SeT!! den var joh bare noe av det kuleste eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 teck prøver seg på photoshop og feiler: org: mod: er ikke lett med laptop og pad-mouse.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 her er da mitt første forsøk på choping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå