Marius2002 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Noen som gidder å senke denne mye mer foran? Kanskje litt bak også.http://i664.photobucket.com/albums/vv6/ ... 6ead38.jpg Slik? Eller enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Slik? Eller enda mer?http://images.bimmers.no/files/qeaano8iphsis7nu8ep6.jpg Åh, takk skal du ha! Kunne kanskje vært enda lavere fremme, men det er bra slik som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 er det ingen som orker og og gjøre noe med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 er det ingen som orker og og gjøre noe med denne?http://images.bimmers.no/files/trpc7uj7jhx9noudbggt.jpg[/g] Viss du skaffer et bedre bilde, jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hvordan photoshop bruker folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Hvordan photoshop bruker folk? Cs3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Noen som kan få denne: på denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 m-alpin: Viss du finner et bilde av felgene på bil, eller deler navnet, så er det mye lettere (ja jeg vet jeg burde kunne navnet, men det har blitt så mye felg navn i det siste ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Tja,fant felgene på nyhetestråden til morgan(GS) kan se om jeg finner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Tja,fant felgene på nyhetestråden til morgan(GS)kan se om jeg finner det. Da vet jeg hva felger det er, men har ikke bilde av de i grått, men får prøve og modde til noe da.. Edit: Noe som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Noen som kan få denne: på denne: Litt vanskelig bilde, ble ikke så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Ingen som trenger noen mods? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 noen som kan senke litt på den her? Fort og galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Ingen som trenger noen mods? Har jobb til deg jeg BBS front, oransje blink og sorte DE Får du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei folkens! Skal kjøpe meg nye felger til sommeren, og det står mellom BBS LM og BBS LMR. Er det noen som kan shoppe disse på bilen min? Takk på forhånd! Visst du trenger bedre bilder så er dette link til bilen: viewtopic.php?f=6&t=151645&start=105 ] mod : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå