Spiff Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 noen som kan senke litt på den her? Håper du likte det Bumper denne for spiff nice Kansje litt rar vinkel på hjula men gir jo et godt inntrykk av hvordan bilen ender opp med og bli til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Ja vet, men du for jo et intrykk Ble mest fornøyd med sotinga av ruter og lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Kan noen photoshope M6 felger på bilen min? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Noen som har orket og moddet på Gs hyper track felger på min E30? Disse felgene: http://www.m5board.com/photopost/data/524/IMG_1360.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hvis folk kommer med bilder av felgene PÅ bil, så skal jeg se om jeg ikke kan gjøre noe.. orker ikke og leite runt etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 bytte litt farger! Tenker på fargene grønn, oransje, rød, lilla, mørk grå etc. og så evt en farge med mørket inni selve felgen (får å ikke se så mye bremsestøv!) evt farge på felgen og en svart kant og så en farga pinstripe igjen... bare bruk fantasien... andre fargevalg er også mulig... kan være det blir hvitt også, men har lyst på en sprelsk farge! Det er flere bilder i tråden min hvis de passer bedre! Vet ikke om denne kan brukes da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Det var kansje beregna som en fleip.. men har du bilder i et anna format? .png korter ned noe så jævlig på photoshop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 lol! haha ^^ ja, skal se hva jeg kan fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 sånn byttet bare format på bildet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hmm, den var ikke helt lett... må prøve igjen, men dette var alt jeg fikk tid til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Ja, alt vurderes jo takk for det du har gjort til nå iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Noen til Edit: så nå at ikke alle ble like bra -__-'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 joa, mye kult bare fyr på med det du vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Noen som vil ta på seg jobb? f.eks, sote ruter helt frem, senk, lakke det sorte i samme farge som bilen (ikke lister), andre felger osv? Bare lek dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Noen som vil ta på seg jobb? f.eks, sote ruter helt frem, senk, lakke det sorte i samme farge som bilen (ikke lister), andre felger osv? Bare lek dere http://i56.tinypic.com/m8o3eh.jpg[/ig] http://i53.tinypic.com/5b4l5v.jpg[/ig] Du har ikke noen bilder i bedre oppløsning? er et rent helvete og jobbe med det der.. men kan sikkert prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå