-Erik- Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 johan-is: stjeler det bildet jeg Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 gjør det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei. Kan noen sote lyktene og svart blank grill? og evnt noen splittere i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 kan noe få denne burgunder rød og kanskje ta av tak bøylen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 [quote name=BMW 320->m3]noen som kunne ha redigert bilde for meg ? send pm til meg vis det er noe som kan gjøre dette for meg blir veldig glad vis noen kan gjøre det vis det er mulig å få hele bilen i grå farga som er på bilen og vis det er mulig så ville jeg sett åssen det blei med disse felgene noen som kunne gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Noen som gidder å lage 2 Avatar bilder til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 noen som kan legge ut en opskrift på å lage avatar i photoshop? stor takk til den som kan gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Crop det området du vil ha som avatar, og image -> image size... Er ikke verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 hmm, Maksimale avatardimensjoner er: Bredde: 120 pixler, høyde: 90 pixler, og filstørrelse 12 kB. men jeg fikk en filstørrelse på 29,1 KB. noen som vet va jeg gjør feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 hmm, Maksimale avatardimensjoner er: Bredde: 120 pixler, høyde: 90 pixler, og filstørrelse 12 kB.men jeg fikk en filstørrelse på 29,1 KB. noen som vet va jeg gjør feil? Still kvaliteten på bildet litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 ja, skall prøve på det. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Gjør om bildet til bmp i paint f.eks når du har bildet klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Gjør om bildet til bmp i paint f.eks når du har bildet klart. Da taper man kvalitet Det du gjør, om du har engelsk versjon trykker du på "Save for Web & Devices".. Der kan du velge kvalitet, og du ser også hvor stort bildet blir ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 ingen som redigere bilder innpå her lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Litt dumt at bimmers.no kommer med på bildet, menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå