miktor Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 ok, skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kan noen photoshoppe Rondell 0021 på min E34? Felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kunne noen ha hjelp mæ med å lag en avatar av dette bilde Sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Eventuelt denne om vedkommende ikke vil ha ramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Sånn tøft men tenkte på bmw sin mørke rød farge.. kunne jo sagt det da.. men bmw sin burgunder/vinrøde farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kan noen photoshoppe Rondell 0021 på min E34? Brom brom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hjelen: fikk ikke helt til forrfelgen, men bakfelgen ble ok.. Edit: ninjaed Ble nesten flau over mitt bilde framfor marius sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Takk til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Sånn tøft men tenkte på bmw sin mørke rød farge.. kunne jo sagt det da.. men bmw sin burgunder/vinrøde farge? Prøvde, men ser jeg ikke var så nøye med markeringen Edit: ser også at jeg glemte å få frem BMW-merket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Glemte også venstrespeilet shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Glemte også venstrespeilet shit happens Vi får skylde på touchpaden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 liker liker liker veldig fornøyd blir noe sånn ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Noen som kan senke litt mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Sånn tøft men tenkte på bmw sin mørke rød farge.. kunne jo sagt det da.. men bmw sin burgunder/vinrøde farge? Ble nesten lik gamle bilen den der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Noen som kan senke litt mere? Veit jeg glemte å croppe bildet osv osv, skyggen framme er heller ikke bra, men det er for sent til å være perfeksjonist ;P Bilen blei iallefall lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå