RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Takk-takk! Den blei lavere, og det er jo hovedsaken. Nå er det bare leveringstiden til senk.no det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk-takk! Den blei lavere, og det er jo hovedsaken. Nå er det bare leveringstiden til senk.no det står på. får håpe du slipper og vente like lenge som jeg måtte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk-takk! Den blei lavere, og det er jo hovedsaken. Nå er det bare leveringstiden til senk.no det står på. får håpe du slipper og vente like lenge som jeg måtte da.. Dårlig erfaring, eller bare dårlig opplevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 kan noen farge denne bilen for ein kompis av meg ? Den skal vere mattsvart, med kvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk-takk! Den blei lavere, og det er jo hovedsaken. Nå er det bare leveringstiden til senk.no det står på. får håpe du slipper og vente like lenge som jeg måtte da.. Dårlig erfaring, eller bare dårlig opplevelse? litt dårlig erfaring ja, ble lovt og få det på litt i overkant av en uke og tok halvannen måned med masse puringer. bestiller aldri derfra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 kan noen farge denne bilen for ein kompis av meg ? Den skal vere mattsvart, med kvite felger.http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8673_n.jpg Sliter med den matt svart jeg, ble vel mer matt grå med litt pixel i ! Hvite felger ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du glemte å fikse skaden Clone tool og brush tool, så går det tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du glemte å fikse skaden Clone tool og brush tool, så går det tilslutt Glemte den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 kan noen farge denne bilen for ein kompis av meg ? Den skal vere mattsvart, med kvite felger.http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8673_n.jpg Sliter med den matt svart jeg, ble vel mer matt grå med litt pixel i ! Hvite felger ihvertfall! Stilig! du kunne vell ikke ha redigert inn noen Brock b1, eller borbet A felger med skikkelig kant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Stilig! du kunne vell ikke ha redigert inn noen Brock b1, eller borbet A felger med skikkelig kant ? slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Slenger ut en modd jeg gjorde for noen år siden. Ser det er mye som kunne blitt gjort bedre nå i ettertid, men den fikk seg iallefall en liten facelift Folk ser vell hva som er før og etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Hva med at noen hjelper en stakkars sjømann som ikke har fått kommet seg hjem med å montere felgene sine??? Skulle gjerne hatt disse: På denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Nåååå fikk jeg ikke lyst hjem sikkert, Marius!! Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå