Morty999 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 bakhjulet så litt leit ut med tanke på hjulvinkel men ellers bra. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 bakhjulet så litt leit ut med tanke på hjulvinkel men ellers bra. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 takker hehe bilen så jo NESTEN.. bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Slik Glenglen? Marius to the rescue as always <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Marius? hvis du vil, må du gjerne ta flere av min... Gule, kawagrønne, røde, oransje, en fin blåfarge og lilla er på min liste over alternativer ^^ så du laget etpar hehe, og jeg skal ha de hvite felgene hvite, men disse er til bane/herjebruk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Tok jeg av din? Det må isåfall være lenge siden, husker ikke... Du får legge ut bilder på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Marius? hvis du vil, må du gjerne ta flere av min... Gule, kawagrønne, røde, oransje, en fin blåfarge og lilla er på min liste over alternativer ^^ så du laget etpar hehe, og jeg skal ha de hvite felgene hvite, men disse er til bane/herjebruk ^^ Jeg tok noen av din... ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Marius? hvis du vil, må du gjerne ta flere av min... Gule, kawagrønne, røde, oransje, en fin blåfarge og lilla er på min liste over alternativer ^^ så du laget etpar hehe, og jeg skal ha de hvite felgene hvite, men disse er til bane/herjebruk ^^ Stemmer, på side 112 så jeg at det var noe viewtopic.php?f=6&t=35817&start=1665 Kan se hva jeg får gjort! Passe stram timeplan idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Det var du ja e46 hehe... da kan jo du også begi deg utpå de siste fargene hvis du gidder hehe... du har dekt lilla, blå og grønn, vil gjerne ha de siste også... må i tenkeboksen snart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 heey du kjører hvite contour du mysild! det har jeg vurdert sterkt i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Det var du ja e46 hehe... da kan jo du også begi deg utpå de siste fargene hvis du gidder hehe... du har dekt lilla, blå og grønn, vil gjerne ha de siste også... må i tenkeboksen snart hehe lalala Farget skruene også Gul: Kawagrønn-ish: En annen grønnfarge av et slag: Oransje: Rød: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 heey du kjører hvite contour du mysild! det har jeg vurdert sterkt i det siste Er vel 3 år siden jeg lakka mine hehe Takk Marius for at du gir meg mer å tenke på! haha XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Takk Marius for at du gir meg mer å tenke på! haha XD Alltid like hyggelig å sette medlemmer i tenkeboksen Hahaha! Om du vurderer andre farger enn det der eller andre felger så bare å si ifra. Skal se hva jeg får gjort! Edit: Synes forresten om du skal ha en sprek farge så hadde gul vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 må si jeg liker Jordfræsar sitt bidrag best hahaha Her er mitt Bieber bidrag, noe jeg og et par kompiser lagde på noen timer en søndag http://www.youtube.com/watch?v=AKk0OsVOZww Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå