M|Fjeld Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hahahaha!!! Neppe! Takk marius! ja, gult er nokså langt oppå lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Gule felger er drit tøft. Sett det på svart golf 5, stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Gammel shop, men hvorfor ikke vise den fram hehe EDIT: Legger ut denne i samme slengen også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 noen som kan sette på m3 styling angel eyes, og noen kule kant felger? ;D kanskje senke den mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Men jeg er litt enig i ironien... er jo mange røde e36er med m-tech og kule felger her på forumet... er bare å søke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Nå har ikke "shop'n" til wicky m-tech da, men nok ett eksempel på hva google kan hjelpe deg med Likte den der veldig bra btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Nå har ikke "shop'n" til wicky m-tech da, men nok ett eksempel på hva google kan hjelpe deg med Likte den der veldig bra btw så også det, men valgte å ikke kommentere "shoppinga" for mye hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 LOL Wicky! fikk meg en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Er ikke første gang Wicky gjør det der Men tenker ofte det samme selv når man spør om å få endret noe på bilen sin til noe som det finnes tusenvis like av på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 en annen sak når man spør om "spesielle" ting, litt senk på akkurat sin egen bil som kanskje er litt unik...men når folk ber om "hei sett på angeleyes på min sorte e36 sedan" så blir det litt sånn...jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 en annen sak når man spør om "spesielle" ting, litt senk på akkurat sin egen bil som kanskje er litt unik...men når folk ber om "hei sett på angeleyes på min sorte e36 sedan" så blir det litt sånn...jah.. Hahah Det er jo er godt poeng da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 noen som kan photoshope litt på felgene. jeg lurer litt på en mørk grå farge eller gun metal farge. noen som kan redigere på disse to fargene? litt dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Vinterfelger eller? Er jo feitere de som står på iallefall Internettet mitt kødda seg litt her, aner ikke hva som skjer, men får ikke opp bilder i full oppløsning, derfor ble dekket litt kornette osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå