Jokkke Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 http://i55.tinypic.com/f1ijp5.gif Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Noen som kan shope på hood bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Prøvde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Fett! ikke veldig nyrene ser helt forferdelig ut jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Fett! ikke veldig nyrene ser helt forferdelig ut jo! Mener du shoppen eller bh'en? Om du mente shoppen: se om du klarer det bedre selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kanskje OT, og ikke frekt ment: Ikke kjøp panser BH! Den e39en der er helt perfekt.. ikke ødelegg den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Kanskje OT, og ikke frekt ment:Ikke kjøp panser BH! Den e39en der er helt perfekt.. ikke ødelegg den! Når du sier det på den måten så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Jeg lekte også med tanken om panser-bh fra lenge siiden, men det passer liksom ikke panseret til E39 som har grillen sammen med panser. Så jeg slo det fra meg. E30/36 er jo to biler som kler bh'en. Flott bil ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 æh får vel heller klinke til med carbonpanser.. Lakkert altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 æh får vel heller klinke til med carbonpanser.. Lakkert altså.. Hvorfor lakkere om du skal ha carbon? Da kan du jo like godt kjøre orginalt da. Om du ikke skal ha panser med grufull lufting i panser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 æh får vel heller klinke til med carbonpanser.. Lakkert altså.. Hvorfor lakkere om du skal ha carbon? Da kan du jo like godt kjøre orginalt da. Om du ikke skal ha panser med grufull lufting i panser.. Fordi jeg ikke liker det så svart. Visst jeg skulle hatt karbonpanser hadde jeg lakkert det slik at du kunne sett at det er carbon når du står ved bilen, mens lengre vekke ikke. Jeg hadde nok kjøpt med dome og/eller lufting i panser ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 ja, 2 liter motoren trenger jo ekstra kjøling og dome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 ja, 2 liter motoren trenger jo ekstra kjøling og dome 2,8 mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Noen som kunne laget avatar av dette for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå