Kjexx Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Er det noen som kan gjøre om den her til b09 Marraceesh brown? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Er det noen som kan gjøre om den her til b09 Marraceesh brown? Det er ikke bare å trykke B09 på datamaskinen så blir bilen Marrakesh. For det første må bilde ditt være mye større og MYE bedre kvalitet. For det andre er det vanskelig uten en "donorbil" å få helt nøytaktig. For å presisere, var jeg litt rumpe og valgte Jotun sin Marrakesh som man finner i forskjellige fargekart, blandt annet Lady Pure Color. Den har standardnummer 1623 og er en ganske populær innendørsfarge. Jeg vil si at siden skjermen ikke er kalibrert kan/vil fargen variere noe. Som man ser var lakkerer noe full i "handlingsøyeblikket": (Ja det er bare en tull for å presisere at bilder burde være av god kvalitet om det skal være mulig å redigere bra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Go Jotun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Go Jotun. Selger maling til vanlig, så kunne ikke dy meg. Men jeg mente det jeg skrev over fordi (Forresten har det hjulpet på fargevalget når jeg har sagt at BMW har fargen Marrakesh som et alternativ på sine biler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Mener den her fargen. Jeg bruker photoshop selv, men ikke nå siden jeg har hatt pc på service 3 ganger og da har de slettet alt hver gang. Så nå har jeg ikke gidda å installere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 3 min PS jobb! Aner ikke om fargen er likedann, men gir vel et inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Noen som kan redigere disse felgene til denne bilen ? Ikke lett med de felg bildene kanskje... eventuelt dette bildet, forandre til hvitt senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 3 min PS jobb! Aner ikke om fargen er likedann, men gir vel et inntrykk! Der se! Thnx jordfres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Se der sitter med pilsa jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 ja, 2 liter motoren trenger jo ekstra kjøling og dome 2,8 mener du? står 520i under avataren din men uansett... 2.8 trenger det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 ja, 2 liter motoren trenger jo ekstra kjøling og dome 2,8 mener du? står 520i under avataren din men uansett... 2.8 trenger det også Jepp har 2,8´en i garagen, motorbytte kommer når jeg har vist bilen hos BT. Carbonpanser med luftsluser er grisetøft uansett om man har 4, 6 eller 8 sylinder! Men er litt nedsig å ha feita eksteriør og strikkmotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Noen som kan lage en avatar til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Noen som kunne laget avatar av dette for meg? Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Noen som kunne laget avatar av dette for meg? Ingen? Går ikke det an å fikse i paint da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Det gjør d sikkert, men når det kommer til slike ferdigheter ,er min faglige kompetanse omtrent lik min bestemors på 70 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå