lloydsb Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 hei, noen som kan photoshoppe disse felgene fra e46'n til min bmw e91 ? gjerne fra denne vinkel også hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 lloydsb: Med glede siden du har funnet noen brukbare donors Men jeg har ikke redigert noe på lenge nå, så er ikke like stø som før i tia Org høyde side: Senket side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 tusen takk skal du ha håper de ser litt bedre ut in real life, men vurder disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Mulig jeg kommer med en dum oppgave her, men jeg bare lurer om noen kan sette en M5 fanger på bilen min? fant ingen gode donorbiler her.. her er hvertfall bilde av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 viewtopic.php?f=6&t=133199 Sjekk bildene mine så ser du åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Noen som kan endre fargen på felgene? Gjerne flere bilder? Ett med hvit, svart og ett med bilens farge? Ikke kanten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Her har du et par eksempler, sånn noenlunde: Fikk ikke til hvite med polert kant, uten at det så stygt ut. Tror hele felgen må være hvit om du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Lurte på om noken kunne setta på noken GS felger til meg som eg vurderer til vinterfelger. Bilen: Felg: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /91451.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Noken som kan hive på svart tak og svarte M5 speil?? Har planer om få det til, men vil gjerne sjå korleis det ser ut på Akkurat Min bil (for har sett et par på google bilder, men hadde vore fint å få sett korleis det hadde blitt på min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Noen som kan sette disse felgene på min bil? Ca samme størrelse som de som er på nå, 19''. Litt feil vinkel, men trenger ikke se 100% ekte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 En stk. bil med rotiform Du fikk Audi bremser i dag. Regner med det ser litt mer ekte ut enn bare hvitt mellom eikene. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Se der ja, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Noen som kan sette på noen fete BBS LM eller BBS RC090 felger på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Her: Ble litt sånn bob-bob pga. vinkelen og lite bilder å velge mellom på google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Oioi, syns de ble knallbra redigering Du kunne ikke prøvd å satt på BBS RK felger og ///M Forged Double Spoke felger også? Flink du thundercunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå