ZhilleN Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hva heter de hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hva heter de hjula? Veit ikke faktisk! Spurte selgeren men han var ikke sikker han heller, ukjent merke tror jeg men de var litt kule syns nå jeg hvertfall Er noen jeg vurderer å kjøpe, men de er 9,5" breie foran og bak og 19" med innpress ET39 så tviler på at jeg får dem til å passe egentlig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tenkte på et litt bedre bilde av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tenkte på et litt bedre bilde av de Åjaa! Nei det var det da, har ikke funnet dem noe sted på nettet Har heller ikke noe navn å søke på så er vanskelig å finne dem :/ Skal se om jeg finner noen lignende Hadde du giddi å prøvd med dissa? MOMO FXL-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Om noen hadde vært så snill å senka frøken for meg så jeg ser hvordan det kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHolthe Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 si ifra om noen trenger noe photoshopet,så kan jeg prøve meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHolthe Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Om noen hadde vært så snill å senka frøken for meg så jeg ser hvordan det kan bli. Fort å gæli, hhadde vært bedre med en annen posisjon;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Lettere med denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 noen som kan prøve å senke den framme og litt bake med dette bilde, rop ut om det ikke går:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Har ikke Photoshop på denne PCen, men er betraktelig lettere å senke den når bildet er tatt rett fra siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHolthe Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Lettere med denne ? noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Nice nice men den ble litt for lav xD bak i affal xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Kan noen photoshoppe dette bilde for meg? Jeg vil ha noen forskjellige varianter: - BBS RS 17" med M3 sideskjørt. Senket litt mer også. + M3 sidelister - AC Schnitzer Rennsport Type 1 17" med M3 sideskjørt. Senket litt mer også + M3 sidelister - OZ Futura 17" med M3 sideskjørt. Senket litt mer også + M3 sidelister Om noen kunne gjort dette hadde det vært supert! Setter utrolig stor pris på det om noen hadde giddet å gjort det for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Takker igjen du:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå