Thewiz Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 En rask skalering og justering av lysstyrke og konstrast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Ble pent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei! Kunne noen ha photoshoppet kantene på felgene her? Til en kul farge som kunne kledd bilen. OG bbs emblem Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Pen bil, ser riktig nok ut som kanalen din har fått nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Ser værre ut en det det er! Bare lakkrust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 hei, fått sykt go hjelp her før, men vil ha litt til hjelp:D kan noen fikse senterfargen på disse felgene her i den brunfargen som jeg legger ved? også et bilde der kanten også blir brun? takker på fårhånd om noen orker:D legger ved dette om det blir vanskelig med det første bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hei! Kunne noen ha photoshoppet kantene på felgene her? Til en kul farge som kunne kledd bilen. OG bbs emblem Takk på forhånd Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Prøvde meg med en 5 min shop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Prøvde meg med en 5 min shop... Takk Noen andre som kan prøve med noen andre farger? Samme svart farge som på bilen, kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Kan noen photoshope disse felgene på bilen min? + litt solfilm på vinduene, sorte nyrer og smokedtint på hovedlykter og tåke lys? Og senke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Et annet bilde hvis nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Takk Noen andre som kan prøve med noen andre farger? Samme svart farge som på bilen, kanskje.. Hvor mange ganger skal du ha denne bilen din photoshopa a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Prøvde meg med en 5 min shop... Takk Noen andre som kan prøve med noen andre farger? Samme svart farge som på bilen, kanskje.. her din masekopp! med bbs centerlokK Kan noen photoshope disse felgene på bilen min? + litt solfilm på vinduene, sorte nyrer og smokedtint på hovedlykter og tåke lys? Og senke den? ble ikke 100% men du ser sånn cirka åssen det blir med de felgan thøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Takker blei jo bra det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Kjeda meg litt, kunne tengt meg og sett dette irl! Fast chop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå