eeikenes Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Vill gjerne at noen lager bilen min mattgrå å *Pønskepønske* Jeg prøvde meg.. leeeenge siden jeg har redigert noe nå Ble heller matt svart enn matt grå da men Det jeg orka nå.. Edit: Ble ikke matt en gang, ble bare svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 prøvde meg litt fram selv. hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Lilla/rosa og lyseblå ble jo fresht da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Vill gjerne at noen lager bilen min mattgrå å *Pønskepønske* Jeg prøvde meg.. leeeenge siden jeg har redigert noe nå Ble heller matt svart enn matt grå da men Det jeg orka nå.. Edit: Ble ikke matt en gang, ble bare svart.. SATAN!!! =D Felga så litt store ut men hehe bare på med no klistremerker der så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Vill gjerne at noen lager bilen min mattgrå å *Pønskepønske* Jeg prøvde meg.. leeeenge siden jeg har redigert noe nå Ble heller matt svart enn matt grå da men Det jeg orka nå.. SATAN!!! =D Felga så litt store ut men hehe bare på med no klistremerker der så http://i1099.photobucket.com/albums/g400/enj0i/bil%20og%20stuff/e46m3bimmerscopy-1.jpg' alt='e46m3bimmerscopy-1.jpg'> Da var felgene litt mindre, og det eneste klistermerket du trenger er på bilen Edit: nå ble det ''klistermerket'' litt lite men det står: Eyes dont leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hehe ja sånne merker har jeg bestilt fra hogstad trading allerede ;D Jævla mye klåfingra folk på treff! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 the first stance on the moon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Noen som kan modde på silvertrack og hypertrack-felgene på denne bilen? Lyst og se hva som passer best. Litt lyst på hypertrack med grått senter, men uskikker på om det blir bra? Synspunkter? Erstatt gjerne det røde emblemet med et svart ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan noen her photoshoppe en marrakeschbrun mtech 1 e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan noen her photoshoppe en marrakeschbrun mtech 1 e30? må vel være bedre å se enn mtech II og bare bruke fantasien litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan noen her photoshoppe en marrakeschbrun mtech 1 e30? må vel være bedre å se enn mtech II og bare bruke fantasien litt? Nehh, har stirra på FTE sin i flere timer , haha, men må se det på en mtech 1. en på forumet har lakkert sin preface i samme farge, usikker om han har påmontert mtech 1 men han skulle laste opp bilder snart. er ikke lett med fargevalg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Skriver under på den! har klødd meg mye i huet selv oppigjennom! men må da være artigere å komme frem med en egen spes farge på e30 som feks FTE gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 marrakeschbrun er jo org bmw farge.. så¨er ikke gæli i å velge den. men blir mest sannsynlig svart, som er bilens originale farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei. Noen som kan photoshoppe disse felgene i blå, lilla og oransj? Tenkte å lakkere dem til vintern. Vil se åssen de blir på bilen Dårlig bilde det siste, eneste jeg har med vinterfelga på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Nokon som har lyst å photoshoppe denne litt lenger ned framme, også lage litt ratlook? Sei ifra vist dokke trenger fleire bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå