Kristiansan'årn Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 du har jo en avatar av bilen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 noen som kunme putta på mtech2 bakfanger og sidepaneler og mtech1 hekk og skjørt? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 du har jo en avatar av bilen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ikke med de rette hjula, hele vitsen er at det skall ligne på bilen min håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 noen så klare koble ogn på denne bilen ser jo bilen min e i større format men e det muligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 elle på denne elle noen av disse bilda slette å endre di vis det e umuligt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Noen som kan shoppe gull bbs lm felger, og litt senk på et av disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som kan hive på disse felgene? På denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Feil post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hva skal vi gjøre med tralla de da positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 ingen så ser syn å mixe på en fifth wheel på chevyen min. har sikkert andre bilder om det hjelper... kjøper slik vogn neste sommer hadde våre gøy å sitt liknede på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som kan hive på disse felgene? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] På denne bilen? [ Bilde ] Nå ble dette litt rart pga lyset på felgene da, men here you go: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som kan shoppe gull bbs lm felger, og litt senk på et av disse bildene? [ Bilde ] [ Bilde ] Om du hadde tatt et bilde av bilen slik du faktisk ser bilen fra siden skikkelig så hadde det gjort det masse lettere, kanskje jeg da kunne prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 noen som vil lage an avatar av dette bilde?[ Bilde ] og kansje en signatur i 500 by 100 pixels or 9.8 KB helst uten bimmers signaturen setter jeg stor pris på Avataren: Signaturen er nok litt for vanskelig å få ned til 9.8 kb om det i det hele tatt skal være synlig, her er en på 19kb: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 noen som kunme putta på mtech2 bakfanger og sidepaneler og mtech1 hekk og skjørt? [ Bilde ]Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ingen som vill?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 noen som vil lage an avatar av dette bilde?[ Bilde ] og kansje en signatur i 500 by 100 pixels or 9.8 KB helst uten bimmers signaturen setter jeg stor pris på Avataren: [ Bilde ] Signaturen er nok litt for vanskelig å få ned til 9.8 kb om det i det hele tatt skal være synlig, her er en på 19kb: [ Bilde ] takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå