Alemjøl Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Noen som vil prøve å sote bakruta og rutene bak? (ikke framrutene) Og neon tøffe felger samt. senk? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Work Meister M1R felger Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ka nån fiks sånn at den sotinga som e på bakvinduan der no blir på framruta, samt at du fersterke sotinga bak, prøv å lag en fin overgang mellom fram og bak TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ka nån fiks sånn at den sotinga som e på bakvinduan der no blir på framruta, samt at du fersterke sotinga bak, prøv å lag en fin overgang mellom fram og bak [ Bilde ] TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min Bilde under er min. Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? Tusen takk til den som kan/gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min [ Bilde ] Bilde under er min. [ Bilde ] Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? Tusen takk til den som kan/gidder Skal vi se... pågrunn av veldig rart og dårlig lys/redigering på bildet ditt så ble det vanskelig å få felgene til å faktisk bli sølv, men her er det jeg klarte: VMR De fra den andre bilen(ble veldig rart pga vinkel) Zito For å lage avatar: gå til http://www.tinypic.com velg bilde fra datamaskinen og på resize velger du avatar så upload. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min [ Bilde ] Bilde under er min. [ Bilde ] Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? Tusen takk til den som kan/gidder Skal vi se... pågrunn av veldig rart og dårlig lys/redigering på bildet ditt så ble det vanskelig å få felgene til å faktisk bli sølv, men her er det jeg klarte: VMR [ Bilde ] De fra den andre bilen(ble veldig rart pga vinkel) [ Bilde ] Zito [ Bilde ] For å lage avatar: gå til http://www.tinypic.com velg bilde fra datamaskinen og på resize velger du avatar så upload. Tusen takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Kan noken laga avatar av disse to for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Kan noken laga avatar av disse to for meg? [ Bilde ] [ Bilde ] Hey mr, se i posten rett over sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Kan noken laga avatar av disse to for meg? [ Bilde ] [ Bilde ] Hey mr, se i posten rett over sent from my microwave using tapatalk Hahaha! Jaggu blind! Takk for da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Noen som kan sette på ltw vinga, senk og acs rennsport/bbs rs/ futura etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Maxi : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Ops, så nå at du har fått fiksa det Jaggu blind sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Noen som kan sette på ltw vinga, senk og acs rennsport/bbs rs/ futura etc. [ Bilde ] Vingen ble ikke lett siden ikke var noen bilder rett fra siden med nogenlunde oppløsning og senken ble så som så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Se der ja! Takk skal du ha, men vingen er litt feil type.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Se der ja! Takk skal du ha, men vingen er litt feil type.. Klar over det men som det står, fant ingen bilde hvor vingen var i riktig farge og i riktig vinkel iforhold til ditt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå