Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det :) Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min :)

peigqo2ppli77nlohi0a.jpg

Bilde under er min.

db03pt3pwyipvfcoo7qr.jpg

Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? :)

Tusen takk til den som kan/gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det :) Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min :)

[ Bilde ]

Bilde under er min.

[ Bilde ]

Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? :)

Tusen takk til den som kan/gidder :)

Skal vi se... pågrunn av veldig rart og dårlig lys/redigering på bildet ditt så ble det vanskelig å få felgene til å faktisk bli sølv, men her er det jeg klarte:

VMR

SearHeC.jpg

De fra den andre bilen(ble veldig rart pga vinkel)

2nsy9Yj.jpg

Zito

2RV8nT5.jpg

For å lage avatar: gå til http://www.tinypic.com velg bilde fra datamaskinen og på resize velger du avatar så upload.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå veldig snart kjøpe felger , lurte på om noen kunne prøvd å fått på Zito WP111 8,5 / 9,5 og 9,5 / 9,5 i hvit å sølv eller VMR V710 8,5 og 10 i sølv. Kanskje litt kravstor , men utfra bildene jeg har sett har jeg forstått at dette tar ikke lange tiden for de som kan det :) Også disse felgene kunne jeg tenkt å fått redigert over på min :)

[ Bilde ]

Bilde under er min.

[ Bilde ]

Om noen også kunne lagt dette i strl så jeg kan ha det som avatar ? :)

Tusen takk til den som kan/gidder :)

Skal vi se... pågrunn av veldig rart og dårlig lys/redigering på bildet ditt så ble det vanskelig å få felgene til å faktisk bli sølv, men her er det jeg klarte:

VMR

[ Bilde ]

De fra den andre bilen(ble veldig rart pga vinkel)

[ Bilde ]

Zito

[ Bilde ]

For å lage avatar: gå til http://www.tinypic.com velg bilde fra datamaskinen og på resize velger du avatar så upload.

Tusen takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan sette på ltw vinga, senk og acs rennsport/bbs rs/ futura etc. :D

[ Bilde ]

Vingen ble ikke lett siden ikke var noen bilder rett fra siden med nogenlunde oppløsning og senken ble så som så..

V8Gjo43.jpg

1R7YxIR.jpg

MITgR82.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Takk skal du ha, men vingen er litt feil type.. :P

Klar over det men som det står, fant ingen bilde hvor vingen var i riktig farge og i riktig vinkel iforhold til ditt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...