Durochris Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 [ Bilde ]Noen som kan redigere inn noen røde detaljer i motorrommet? Slanger osv.. Overkill med plastikken eller? BILDE Tusen takk! Syns faktisk det ble ganske tøft med rød plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Haha, jeg er ikke helt flink med dette Noen som kan gjøre dette litt bedre enn meg? Style 297 på min E38, legger ved et par eksempel bilder, helst få fargen lys grå sånn som på det første bilde her: Prøvde meg også på Rotiform TMB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 kan noen legge sot og litt senk bak? og evnetuelt matt hvit om noen som kan det på takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Haha, jeg er ikke helt flink med dette [ Bilde ] [ Bilde ] Noen som kan gjøre dette litt bedre enn meg? Style 297 på min E38, legger ved et par eksempel bilder, helst få fargen lys grå sånn som på det første bilde her: [ Bilde ] [ Bilde ] Prøvde meg også på Rotiform TMB [ Bilde ] Normal Litt større felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 kan noen legge sot og litt senk bak? og evnetuelt matt hvit om noen som kan det på takk [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Tusen takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Haha, jeg er ikke helt flink med dette [ Bilde ] [ Bilde ] Noen som kan gjøre dette litt bedre enn meg? Style 297 på min E38, legger ved et par eksempel bilder, helst få fargen lys grå sånn som på det første bilde her: [ Bilde ] [ Bilde ] Prøvde meg også på Rotiform TMB [ Bilde ] Normal [ Bilde ] Litt større felger [ Bilde ] Du er flink! Ble jo faktisk litt kult! Men tror nok felgene skal stå andre veien, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Haha, jeg er ikke helt flink med dette [ Bilde ] [ Bilde ] Noen som kan gjøre dette litt bedre enn meg? Style 297 på min E38, legger ved et par eksempel bilder, helst få fargen lys grå sånn som på det første bilde her: [ Bilde ] [ Bilde ] Prøvde meg også på Rotiform TMB [ Bilde ] Normal [ Bilde ] Litt større felger [ Bilde ] Du er flink! Ble jo faktisk litt kult! Men tror nok felgene skal stå andre veien, hehe Jotakk, synst det ble pent jeg. Haha mulig felgene står feil vei men eneste bilde jeg fant i nogenlunde samme perspektiv med grei oppløsning gjorde at jeg måtte rotere bilde vertikalt slik at felgene ble andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Noen som kan lage ett bilde der felgene er helsorte, og ett bilde der dem har lys senter med chromekant? Helst på begge bildene og unnskyld hvis bildene blir vanskelige å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Noen her inne som kan farge senteret på felgene hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kan noen hjelpe meg? Vil ha m-tech fanger foran og facelift grill istede for den fangern. senk, og enten de felgene eller Zito wp111. Hadde vært kjekt! Mye god PS her inne Beklager dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 enjoy: https://www.google.no/search?hl=en&site ... Y015ijLqIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kler M-Contour meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Noen som kan lage ett bilde der felgene er helsorte, og ett bilde der dem har lys senter med chromekant?[ Bilde ] [ Bilde ] Helst på begge bildene og unnskyld hvis bildene blir vanskelige å jobbe med All black Får ikke til å farge om svarte senter dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå