wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Fett som faen! Takk til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har kjøpt ny bil, E91 med full m-pakke, hvit. Noen som vet om disse felgene passer til E91 og har noen bilder av dette? http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=40787 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Style 132 er nydelige felger, passe maange biler Men ser ikke ut som at alt for mange har prøvd dem på E91, dette var det jeg fant i full fart i allefall: https://www.google.no/search?q=e90+x5+wheels&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mQ5YUt_3JOew4QTlhYCACg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=685&dpr=1#q=e91+style+132&tbm=isch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Alle bildene eg har for øyeblikket, så velg og vrak. Vil bare se hvordan de kan se ut Noen som kunne:- Sote bakruter- Svart tak - Oransje(lysende) blinklys(front) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 md8anww8xhqomzlvvf48.jpgebfd7feup5nil8yupugx.jpg 01y5s2uqsijlj8gjfad8.jpg Alle bildene eg har for øyeblikket, så velg og vrak. Vil bare se hvordan de kan se ut Noen som kunne: - Sote bakruter - Svart tak - Oransje(lysende) blinklys(front) ? Får ikke til noe blinlys dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Får ikke til noe blinlys dessverre Takk ska du ha ! Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Noen som kan photoshoppe felgene svarte og hvite? Har litt lyst til å plastidippe da laken på de er heeelt ferdig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 nånn som kan photoshope denne hvit? vil se hvordan det blir med den fargen i motorommet holder på å bygge e30 drifte prosjekt. men trenger hjelp til farge valg evt vist dere vil ta et annet bilde å redigere med den fargen i motorommet å samme farge på buret å hvit bil. har hvertfall lyst på nå crazy farga på bur, motorom, felger. setter stor pris på dem som orker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StanceSquad Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Vil bare vise dere en liten runde med redigering, ikke noe bytte av felger eller noe, men Ikke jeg som har tatt bilde, bare redigert Orginal: Redigert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StanceSquad Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 md8anww8xhqomzlvvf48.jpgebfd7feup5nil8yupugx.jpg 01y5s2uqsijlj8gjfad8.jpg Alle bildene eg har for øyeblikket, så velg og vrak. Vil bare se hvordan de kan se ut Noen som kunne: - Sote bakruter - Svart tak - Oransje(lysende) blinklys(front) ? Gjorde et forsøk jeg også Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Noen som kan sette på noen GS infinity felger på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Nokon som har løst og sote og senke 9-3en til fruen? Mørk bak og lysare framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Har en klin orginal E30 som jeg stilte ut på GS-bildeler treffet i Bud. Etter treffet ble det en shoot på kaia. Tok et bilde som vi redigerte om for å se hvordan den ville blitt ... LAV! FØR: ETTER: Edit: Klin orginal nå, var ikke det der.. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Nokon som har løst og sote og senke 9-3en til fruen? Mørk bak og lysare framme? kreastian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Tusen takk poppy. Håpa ho blir med på og senke den no Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå