Espenlis Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Takker!! PS er genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Har selv drevet litt med PS, er lenge siden nå. Men jeg har fått en del biler trykt i både Gatebil og Max Power! Her er noen av mine: Min første (Opel Corsa): BMW E36 (har vist den før): Før: Etter: VW Lupo: Før: Etter: Fiat Cinquecento: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 En liten senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 får slenge ut noen av mine modder jeg også da. ikke så mye bmw men er ganske lenge siden jeg lagde disse. org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: org: modd: ble visst litt mange det her, beklager til alle med sakte internett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Du har jo virkelig "skillz" Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Jævlig bra Arild G.. Ikke rart du ikke har noe problemer med mine felg-shoppinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Mye bra her! Prøvde meg på en i sta, i forbindelse med lexustråden i "Annet...." kategorien. Bare for å se om den ble bedre med litt større luftehull i fangeren, og en liten kant over dørene. Faktisk min første photoshop av en bil. mod: org: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 likte traktorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Et spørsmål til deg Arild G: Hvordan skal jeg forklare dette... hmm... Hvilket verktøy bruker du for å klippe rundt bilene? ..og så det viktigste, hvordan får du redigert utklippet, om du skjønner? Si jeg bruker magnetic lasso, og den fester seg til feil "linje", hvordan får jeg da fikset opp dette når hele bilen er markert? edit: regner med du bruker en del stylingprodukter fra bilder du har, men hvordan resizer du disse så det passer perfekt? Finnes det noen måte å resize kun en layer eller et markert område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Du vet hva du driver med Arild G Jeg begynte så smått å se litt på photoshop i dag jeg, så jeg har igrunn ikke peiling på hva jeg driver med Men men! Et "bidrag" til.. Original Modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 ja da er det bare å begynne å ha månedlige konkuranser i ps da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Arild G : Heeeelt sinnsykt!! Konstaterer at jeg er nybegynner nå som jeg ser på dine choper ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 kan legge ut en bimmer jeg moddet. den blir kanskje litt for ekstrem for original politiet men:D lagde hele bodykitet og skjermer selv..+ masse annet org: modd: har jo seff modda mange fler enn den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 leppa på 90'n var rå hvertfall! panser var kanskje litt overkill? og hva er det han har bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det stilige er faktisk at bodykitet er homemade! Ser veldig bra ut !! Har PS'et litt på en Mercedes ML. Ble til en 2dørs Brabus med Slate 22" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå