Tare Jansen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Fantastisk jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Burde vært kåret til årets photoshopper Uten tvil! thumbs up for Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Blei jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Noe slikt du tenkte kanskje? Blå og gull kan passe godt sammen, men de speilene, og gullfarge på akkurat de felgene der, er jeg usikker på.... Senka den også noen centimeter, det måtte til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Blei ikke så dumt med karbon på speilene Har fraskrevet meg gul/gull på felgene, kjøpte meg en mørke grå matt plastidip idag istede Tror bilen er lav nok som den er for nord norske veier Har lagt ut et bilde her om du har lyst til å prøve på et større bilde, da forumet nekter å laste opp bilder uten å downscale de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Noen som vil prøve å sette på Zito Wp111 og e46 CSL Felger samt litt senk? Om det går pga dårlig kvalitet.. 118.jpg Orka ikke lete etter Zito bilder men her er csl: ... og med litt flere mods (som i mine øyne forbedrer x20) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Poppy, tar du denne også? Advan RG-D i sort, disse er Replica i 9,5" og 10,5" med litt bredere kant enn RG-D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Poppy, tar du denne også? Style297 - Poppy.jpg Advan RG-D i sort, disse er Replica i 9,5" og 10,5" med litt bredere kant enn RG-D. 8b026da344d6fbaf362f735375bf0215.jpg Får ikke til noe bedre når felgene ikke er på en bil fra før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Okay, thanks Ser ca hvordan det ville blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Prøvde selv på en annen bil Poppy: Lager du en egen layer der den gamle felgen er, så du limer inn den nye felgen helt perfekt i forhold til den andre? Isåfall, hvordan gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Orka ikke lete etter Zito bilder men her er csl: ... og med litt flere mods (som i mine øyne forbedrer x20) Tusen hjertelig! Ser fram til å gjøre noe med den snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Poppy: Lager du en egen layer der den gamle felgen er, så du limer inn den nye felgen helt perfekt i forhold til den andre? Isåfall, hvordan gjør du det? Legger bare layer med den nye felgen over det gamle, "free transformer" og "warper" den på plass og prøver å være nogenlunde med perspektiv osv også fjerner jeg deler som må bort osv senere ved å ta ned opacity og markere rundt. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Noen som vil prøve å sette på Zito Wp111 og e46 CSL Felger samt litt senk? Om det går pga dårlig kvalitet.. 118.jpg Jeg kan ikke Photoshop men fant ut at jeg ville prøve likevel, ble ikke så helt for jævlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg kan ikke Photoshop men fant ut at jeg ville prøve likevel, ble ikke så helt for jævlig eller? post-68858-0-14485100-1398268352.jpg Takktakk Tror nok felgvalget blir å lande på csl replica eller GS spyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå