Eika Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 noen som kunne modda bilen i m3 csl grå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Noen som kan photoshoppe no enkel logo/stripe greier på denne? Jeg tenker på noe heeeeelt enkelt og stilfullt, ikke rånete/harry på noen måte hehe.. Egentlig så er det eneste jeg vurderer, er å lakkere glassfiberpanseret hvitt da men.. Men ser kanskje for meg at det kunne sett litt kult ut med litt enkel tekst nedover døra, eller evnt en stripe bortetter slik som ssp E30`n f.eks.. Alt mottaes med takk Noen som gidder å kun fikse hvitt panser da? er absolutt ingen reser på dekor og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Er det noen som har orket å sette merkene fra en warstiner M3 over på denne tegningen? Er til et spil.. Må jo representere det beste bilmerket!! Veit at det er en riskoker, men det er den eneste bilen med litt motor på spilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Kan nokon photoshoppe bilen min med 19" M3 felgar av denne typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jeg vet ikke hvordan man modder biler sånn som dere gjør, men jeg laga ett par bilder av min egen i PS... Veit det ikke er rare greiene men jeg syns de ble pene da :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Alle må jo starte et sted et bra sted og starte er også : http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 nokon som kan shoppe bilen min med E46 M3 look fangaren frå Rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Du bumper etter knappe 3 timer ? tror ikke det er helt slik det foregår men, i denne tråden tar ting tiiiid som du kanskje ser, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 hehe er nok litt utolmodig av natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Heisann! Noen som vil ha en annerledes utfordring? Jeg har kjøpt meg et lite hus, og kunne tenkt meg å få byttet farge, lagt plen, bygd terasse og få lagt belegningsstein i innkjørselen i PS. Tror dette er en smal sak for dere PS guruer. Send meg PM hvis noen kan hjelpe. Så sender jeg over bildet av huset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 kan vise dere noen av de jeg har laget:) ta en titt på denne linken så ser dere noen: http://www.neonmuffler.com/photoshop.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 en jeg lagde i fjor en gang.. http://img453.imageshack.us/my.php?imag ... imscr6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Her har en kompis av meg PS bilen min. Jeg synes dette bilde blei dritt kult spør du meg.Han har teken på dette ser jeg. Her er orginalbildet han har lekt seg med. Og her er PS bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå