knut_olestad Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 den skal nærmere bakken ja! Å bare så det er sagt, tror dere jeg angrer på at jeg solgte delebilen? Den hadde full shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 E30 prosjekt, original: Rød topp: Mørk rød topp, men fargen er for skarp, ser veldig fake ut..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hehe den var rå nok til å begynne med den der knut...trenger ikke photoshop du men siden du er så god, så klarer du sikkert å lage noe til på min bil og hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Vel, er rimelig amatør ennå, har lært meg skifte farge og få på senk, men kan jo prøve når jeg har litt bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 har fiksa et par småting på e36'n din: -nye speil -gjort forsøk på å sette på M3 front -tatt bort sort flekk på kanal -tatt bort hvit brikke i frontrute -tatt bort klistremerke i siderute bak -tatt bort antenne på tak -lakkert dørhåndtak -M3 sidelister -grå blinkers framme -hvite blinklys på side og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hehe det ble faktisk temmelig bra kan du fikse til noe med ræva og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe ble nesten som en annen bil dette forelska igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Fikk hjelp på an annen tråd, men felgene som ble lagt på var så blasse i fargen samt virka som om de var like store som de jeg har på(18").. Og toningen var så lys.. Så om noen som kan hjelpe meg og modde 19" M6 hjulene på bilen? Så får jeg mere helhetsfølelse.. Kan senke den ekstra 10mm forran hvis det er mulig? Og tone rutene 35%.. (sånn ca som org på bmw, men helt frem) Noen som kunne gjort det for meg? Hadde vært supert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 ta og legg med bilde av den andre photshop versionen og da, har man litt og se etter.. du nevnte b.la at rutene blei for lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 ta og legg med bilde av den andre photshop versionen og da, har man litt og se etter.. du nevnte b.la at rutene blei for lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som kan "shoppe" denne til burgunder farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som kunne hjelpt meg litt ? kunne tenkt meg,shadowline,lakert helt ned,litt til senk,soting plz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Noen som kan "shoppe" denne til burgunder farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Noen som kunne hjelpt meg litt ?kunne tenkt meg,shadowline,lakert helt ned,litt til senk,soting plz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå