Bare_egil Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 okai. skal se om jeg finner noen bedre, ellers så skal jeg få tatt noen nye som ikke er med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Moro det her. Lagde en rask en i lunsjen jeg også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hva heter de felgene du har på det bildet der? Tror du de passer på en E46? eller er det 5`er felger? Jeg tenker på bildet som er moddet av den hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hva heter de felgene du har på det bildet der? Tror du de passer på en E46? eller er det 5`er felger? Jeg tenker på bildet som er moddet av den hvite Husker ikke i slengen hva dem heter. Har sett dem på masse 5ere. Men går sikkert ann å få dem på E46 også bare du får riktig impress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Noen som kunne redigert noen andre felger på min? Åpen for alle forslag, men ville helst hatt noen av de nedenfor Og her har vi kjerra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 og en versjon med litt senk framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 mye bra her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 noen som kan sote rutene mine litt og? et med 35% framme og bak og et med 25 bak og 35 framme. litt mørkt og dårlig bilde men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 takktakk, ble bra det. øverste bildet ble nok penest ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 har selv proffsota ruter på min e34 med lysere forran enn bak, og det irriterer meg noe jæ.... at det ikke er likt. hadde vert mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Noen som kan modde på M-Tech II framfanger på min? (Kan få et bilde midt forfra også, men litt kjekkere og se fra siden om det er mulig å modde den på fra den vinkelen ) Og moderat senk (tenker selv på 30/20 eller 40/20 senk) og moderat toning på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hva heter de felgene du har på det bildet der? Tror du de passer på en E46? eller er det 5`er felger? Jeg tenker på bildet som er moddet av den hvite Husker ikke i slengen hva dem heter. Har sett dem på masse 5ere. Men går sikkert ann å få dem på E46 også bare du får riktig impress. Det er vel rondell D58. Rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Kan Noen fikse denne Diamantsvart.. Burde taes av en som kan det da denne har vel mye "utfordringer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå