Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 takker såg jo ganske bra ut det der då Vist eg finn noken andre felger som interiserer meg, så kjem eg til og spørre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Noen som har lyst til å prøve å ligge noen av CS Concept linjerne over på en E34 med Zeemax Wide Body kitt Tenker da linjerne på siden av CS Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Ville du lagt på disse felgene på min e39?Plz;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Fiksa det selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Tenkte jeg skulle prøve meg på litt PS selv. Utganspunkt i min egen bil. Ville se hvordan den blei ved å slippe den litt ned i front og tone siderutene litt. Org: Mod: Etter å ha sett dette må jeg nok investere i ett justerbart senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 ble veldig bra med den senkinga der ja, så du må nok bare investere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Noen som hadde giddet å sote blinklysene mine? Sånn at de blir nesten sorte. Har sett det på noen biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd_inge87 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Lurer litt på og lakke felgene hvite, evt. svart/gun metal med rødlakkert felgkant. Noen som tar på seg jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 fort og gæli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Dette kan man bli hekta på ja:D Har lekt meg litt med min egen bil.. Det jeg har gjort er: Soting, senk og nye felger. Blei ganske fornøyd med tanke på at jeg er nybegynner Org: Mod: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Noen som kunne photshopet denne med 20mm senk foran, med de hjulene som er på (16") og et med 18" ( 225/40/18" rondel eller noe)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 her er hvertfall med litt senk framme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Takk så mye Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå