S.Arnesen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 enig i den gett.... Bare synd at jeg ikke har å mye penger å bruke på felger. prøver å finne brukte, elelr replica, men er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Til ørjan: Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hei. Noen som kan gi bilen min en del mer senk, sota frontlykter og sota blinklys i fangere? Har 2 bilder. Bruk det som er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før?? her er sota lyker å senk Lex-Talionis og her er et par andre biler jeg har choppa oxo har jeg lage to stk toons, dvs at jeg har tegne de helt fra scratch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Noke som kunne tenkt seg å lakka felgene min kvite og senka bilen litt. kansje tona blinklysa litt.. og crom nyre "ramme" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Takk for det nicooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Utfordring til dere Photoshoppere: Sett sammen fronten fra en 2-dørs E30 med bakenden fra en 4-dørs. Dvs. til og med B-stolpen på 2-dørs, og fra og med B-stolpen på 4-dørs. Alternativt strekk ut framdørene på en 4-dørs. Resultat: 4-dørs med lange framdører = E30 il Tror dette hadde blitt en praktisk E30 Noen som tar utfordringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 ble helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Til Nøstbakken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Jøss.. det der var faktisk imponerende Og ikke veldig langt fra slik resultat ble til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 jaggu fikk eg det til gitt. aldri brukt noe form for større billedbehandlings program her er orginalbildet her er etter ca 3 cm photoshop senking man finner selvfølgelig småfeil her og der. feks gresset over blinklyset til mercen, men dette va bare en kjapp prøve. takk for tipset om the photoshop bible Espenlis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Jeg har en liten request Noen som kan farge denne matt sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 værsågod Alecken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mafioso! Takk for det Nicooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå