matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvis noen har tid. Svarte nyrer og shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Takker peders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Prøvde meg, men er ganske fresh innen photoshop! Edit; det var visst gjort av Marius ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Takker peders It no problem d shø! Haha, men skal se om jeg rekker shadowline også. Sitter sånn smått med lekser, så tar jeg bimmers og PS innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Prøvde meg, men er ganske fresh innen photoshop!Edit; det var visst gjort av Marius ja:) Kjempe greier! Jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Prøvde å fjerne chromen fra speilet også, men det ble ikke helt maks da, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 takker så mye nicooo! Blei akkurat slik jeg håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Noen som kan gi bilen min en ny farge? 1versjon: Helt hvit 2versjon: Todelt med hvit og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 hei! Kan noen photoshoppe disse i 17" i hvite på bilen min? også i sorte matte med rød linje ytterst på felgen?om noen gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 hei!Kan noen photoshoppe disse i 17" i hvite på bilen min? Hei selv! Er du helt rusk? Håper dette var bare for morro skyld, og at du ikke har tenkt å bytte ut de gromhjulene dine med de der lastebil-look felgene? Anyway, kan se på det når jeg kommer hjem, bare for å ikke lage et heelt meningsløst innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 tja...litt for morro skyld:) men syns faktisk de er litt kule pluss at er så mange som rs felger nå atte hadde vært morro og hatt disse slik at jeg kunne byttet litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 tja...litt for morro skyld:) men syns faktisk de er litt kule pluss at er så mange som rs felger nå atte hadde vært morro og hatt disse slik at jeg kunne byttet litt på Søkte litt rundt nå.. og joda, felgene er jo kule de. Hadde egentlig passet godt med eurolooken på bilen din. Også enig i at det begynner å bli litt mange E30'er med RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 var det sån du mente Ivanrogov?? elr en sterkere blåfarge oxo? det blei litt grå-aktig men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå