NeonMuffler Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 takktakk tror jeg beholder cromnyrene men lyktene såg knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donutz Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Her kommer en som sikkert en del av dere har sett før Syns den ble litt artig, jeg da, men synes at jeg har hatt et års pause fra shoppinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 utrolig hva man fikk til før i tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Noen som kan photoshoppe disse felgene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Tenkte jeg akkurat skulle gjøre det samme,men ikke noe vits samme farge på bilen så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 er ikke noe mester i photoshop men kan da legge ut noe jeg har prøv litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Vet ikke hvilke felger dette er så jeg kunne ikke finne noen som allerede stod på en bil. Så du fikk med den hvite bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 ":3pnwx9tj]Svært så trege folk var her nå da?Kunne tenkt meg å få photoshopet inn andre felger på denne: Brukte E46 M3 CSL felgene siden de var så si prikk like og allerede stod på en bil. De som du la ut ville ikke sett så bra ut på bilen pga. at det blir for falskt. Men du ser uansett sånn nogen lunde. (Ble vel kanksje ikke helt max dette heller, men men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 hei! er det noen som hadde giddi å tatt seg tid til dette? "sett" på csl carbon bakluke og carbonpanser på bilen min. eneste bildene jeg har er da disse det er linket til: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... rder=asc&s tart=0 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/34031.jp g vet at det er en m3 der med tilsynelatende samme lakk som min, men er såpass annerledes min, så trenger noe mer konkret før jeg evt. gjør innkjøp. legger ved bilder av min. edit: gjør gjerne bilde nr1 litt lysere, og om du har noen bilder på harddisken allerede, så sleng de opp. bare bilen er carbon svart metallic, så er det morro å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 noen som vil matte ned lakken på denne?? sitter og lurer på hvordan den ville sett ut matt grønn også matt sort vis dere gidder send gjerne en pm når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 og om du har noen bilder på harddisken allerede, så sleng de opp. bare bilen er carbon svart metallic, så er det morro å se. Har du sjekka ut www.e46fanatics.com ? Der er det mange gromme skjusser, så der finner du garantert biler du kan se på Edit: Fant noen her hvertfall Edit2: Fant en carbon svart M3 med Seibon CSL luke også; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Noen som har litt tid til overs . kansje noken kunne tenkte seg å få litt lakk på øyneloka min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 om jeg hadde hatt en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå