Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Off den var sykt kul.. Rå ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Har begynt å bli en stund siden, men har laget noen jeg er fornøyd med. 135i Original: Photoshop: Så noen som ikke er BMW Lotus Europa Original: Photoshop: Lotus Exige S2 Original: Photoshop: Audi TT Original: Photoshop: Får litt lyst til å lage flere, men er litt uinspirert for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Er det noen som kan photoshoppe denne bilen hvit shadowline med disse felgene hvite med sorte eiker? På forhånd takk til alle som gidder å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Noen som har litt greie på dette som kunne vært så snill at de hjalp meg å shop'e denne bilen med disse felgene for meg...? Da hadde jeg blitt veldig glad...! Tenkte om den som fikk det til, kunne fått de til å tilsvare 20" med tanke på størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 JA HER VAR DET JO MYE RESPONS Å FÅ, ELLER......????!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Sikkert ingen som vil ødelegge den fete E34'en med de felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 haha knallbra komentar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 om jeg hadde hatt en M3 Nå gikk det for meg ihvertfall! Fy fasan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Sikkert ingen som vil ødelegge den fete E34'en med de felgene... Det var vel ikke akkurat DET som var poenget her, selv om du kanskje trodde det... Spørsmålet var vel egentlig ganske rett frem det, og ikke et lurespørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 om jeg hadde hatt en M3 nydelig men ville beholdt chrom nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Noen som har litt greie på dette som kunne vært så snill at de hjalp meg å shop'e denne bilen med disse felgene for meg...? Da hadde jeg blitt veldig glad...! Tenkte om den som fikk det til, kunne fått de til å tilsvare 20" med tanke på størrelse... Er det ingen som kunne tenke seg å prøve....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hva du mener med " " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hva du mener med " " Om noen hadde kunne hjelpe meg med å shoppe de felgene på på bilen...? Jeg kan ikke photoshop selv, derfor jeg spør om noen kunne hjulpet meg... Men hittil så har jeg kun fått klage på felgene jeg ville ha shoppa på, og det var vel kanskje ikke helt det jeg spurte om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw driver Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hva du mener med " " Om noen hadde kunne hjelpe meg med å shoppe de felgene på på bilen...? Jeg kan ikke photoshop selv, derfor jeg spør om noen kunne hjulpet meg... Men hittil så har jeg kun fått klage på felgene jeg ville ha shoppa på, og det var vel kanskje ikke helt det jeg spurte om.... Ehh jeg prøvde http://bildr.no/view/362792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei. er det noen her som kan fikse litt på di bildene på denne linken er ? min bmw 325 ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå