Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 La bare bakgrunnen sort jeg på felgene, bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Herlig takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 NP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Noen som kan tenke seg å lakkere litt ? tenker på matt svart og de lykter..evt bare lykter..det dere får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 så har jeg lust på de goldline felgene som gs selger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Du har vel ikke navne på de felgene? Eller et bilde der de står på en bil?Det blir ikke så særlig bra når man ikke ser bremseskivene eller noe bak, bare sort/grått. Gullfelgen heterT252 GS-Goldline fra GS-bildeler. Den andre heter Eagle Slash, fra www.byttdekk.com. Har to bilder fra bil, men vet ikke hvor gode de er å photoshoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ute av min rekkevidde for redigering me den vinkelen der Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ute av min rekkevidde for redigering me den vinkelen der Kristian. Ja, skjønner, ikke de beste bildene. Men takk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 så har jeg lust på de goldline felgene som gs selger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 ojoj må nesten få meg slike fikser du svarte lykter ? (A) og viss du kan svart matt sykt va dere får til:) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Matt svart får jeg ikke til, noe jeg har lyst å lære meg. men sorte lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 fan så bra lurer på hvor mye det koster å få lakkert dotz felga gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Noen som kan tenke seg å lakkere litt ? tenker på matt svart og de lykter..evt bare lykter..det dere får til Muligens sånn? Vet ikke hvor mye svarte de skal være jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 tnx skal være "de lykter":) skulle hatt en genial som kunne matta fagern matt svart forstår det slik at det ikke er så lett :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Er nok ikke så lett å få til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå