jørn_318i Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 GJERNE OPPLYS OM HVORDAN DU SKIFTET FARGE takk kjørte bilen inn i lakkboksen vell! hehe neida, ble litt trøtt humor her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Lurer litt på dissa felgene til bilen min jeg da! så hvis noen kunne hjulpet meg med å få de felgene over på denna bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 GJERNE OPPLYS OM HVORDAN DU SKIFTET FARGE takk kjørte bilen inn i lakkboksen vell! hehe neida, ble litt trøtt humor her nå lol! zzz hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Noe slikt? Edit: Satt på BMW-senterkopper i sort/hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Noe slikt? Edit: Satt på BMW-senterkopper i sort/hvitt takker! da har jeg fått et lite inntrykk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Se nedenfor. XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Til deg som endra farga på den E30'en her oppi. Kunne du prøvd å fått hele bilen min i en hvilken som helst farge. Men helst svart, rød eller gul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 GJERNE OPPLYS OM HVORDAN DU SKIFTET FARGE takk veit ikke hvor god du er i PS så tar det ganske basic da er det kanskje noen andre som får glede av det oxo varierer litt fra hva du har av utgangspunkt men nå på svart E30 touring gjorde jeg den først grå med å justere brightness/contrast i et eget layer der jeg har "maskert" det som skal lakkeres til jeg fikk en lys, fin grå farge( litt lyere enn sluttfarge skal bli ofte) som viser fasongene slik du vil ha det( mye kontrast=krom effekt). "masker" det du skal lakkere( det har du sannsynligvis gjort for å justere brightness/contrast alt) og trykk på "new fill layer" knappen nederst i layer boksen( en svart/hvit sirkel som er delt diagonalt på midten) og trykk på solid color. lek deg nå med fargenyanser og opacity( øverst i layer boksen) og evt brightness/contrast layeret til du blir fornøyd for biler som er i en gråfarge kan man som regel gå rett på å legge på farge layeret men på fargede biler blir det samme prosedyre som fra svart men er lettere å få pent håper det var til litt hjelp, hvis ikke så er det bare å rope så skal jeg prøve å forklare bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 helt topp! takk skal du ha har prøvd å endre litt farger og sånt... men får liksom ikke til den "blanke" effekten du fikk til her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Du kan jo få låv å lakkere(redigere) bilen min svart, og om ikke det går så rød eller gul. Pliz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 E30 er under bygging til deg ess10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 alternativ nr2: Image-Variations. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 interiøret ble litt forvrengt der jeg prøvde det og ikke helt fornøyd med fargene men bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Tusen takk. Tror bare bilen min blir lakert svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå