Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bare få mitt bilde av den e30'en inne på et verksted photoshopet bare for å se sånn cirka. Var ikke ute etter noe bilde som ingen kan se at det er redigert. Å ble fornøyd av resultatet. Å det er bedre at noen prøver i det hele og det store enn at ingen gidder siden de ikke får det ''perfekt''.

poenget er at DU gjør det letter for MEG å skulle fikse DITT bilde...

det er mye lettere å redigere et bilde som har litt pixler å gå på... men om du ikke er så nøye med resultatet, er det jo bare å bruke mobilbilder :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at flere forstår meg:)

Det er tross alt litt jobb å måtte lakkere en bil i PS, og man bruker som regel mer enn 2 minutter av den dyrebare tiden man har. Så hvorfor ikke slenge opp ett ordentlig bilde, vente 1 time ekstra og få ett bra resultat?:) MYE morsommere for den som redigerer også, og kunne vise til eller se igjennom redigerte bilder senere:)

Tviler på at de som slenger opp bilde av bilen sin og sier: "Noen som kan lakkere denne i oransj for meg?!" At de skal lakkere bilen på dagen, så de klarer som regel og vente:)

Og gjør man det ordentlig med en gang, sparer på alle PSD filene, så kan man jo enkelt gå inn på samme bilen og "lakkere" den flere ganger, i forskjellige farger, så har jo han som spurte om noen kunne lakkere bilen, noe og velge i!

Men merket også det, når jeg lastet opp det bilde av den Audien, som jeg har gjort noen små endringer på, så endret jo str på bildet seg, noe som er litt kjipt.. Så kanskje få lagt ut bilde ett annet sted på nettet / sendt det per epost, hvis man var ute etter ett "pent" resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...