handsome Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 "bimmelim" hva vil du med bilen din? Også: bedre bilder, er du snill! Det er bilde av en halv bil!! Bedre oppløsning, og info om hva du ønsker gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 noen som kan få modda disse felgene på bilen? vurderer kjøp er sikkert ikke så veldig bra bilder men.. er de jeg har foreløpig.. edit: endra felg.. vet ikke om jeg finner et anna bilde men skal se.. er larzon emotion 8.0 18" forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Må ha andre bilder av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Prøver igjen, med min litt triste e39 Dårlig kvalitet og veldig lite bilde, samt bare en halv bil. Siden få redigeringsmuligheter gjorde jeg noe kjapt, bare nye felger og soting av rutene. Resultatet ble vel ikke helt bra, ser godt at felgene er PS. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 noen som kan få modda disse felgene på bilen?vurderer kjøp er sikkert ikke så veldig bra bilder men.. er de jeg har foreløpig.. edit: endra felg.. vet ikke om jeg finner et anna bilde men skal se.. er larzon emotion 8.0 18" forresten.. noen som kan få gjort noe med den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Om du hadde hatt bilder av felgene på en bil så hadde dette blitt mye bedre. Men jeg gjorde dette nå i all hast før skolen, 2 minutter brukte jeg. Det ser ikke realistisk ut(derfor ønskelig at felg allerede står på en bil), men du har en anelse om hvordan dette blir da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 noen som kan trylle litt ? kunne tenkt meg disse felgene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hva felger er det giljen ? hvor mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Om du hadde hatt bilder av felgene på en bil så hadde dette blitt mye bedre. Men jeg gjorde dette nå i all hast før skolen, 2 minutter brukte jeg.Det ser ikke realistisk ut(derfor ønskelig at felg allerede står på en bil), men du har en anelse om hvordan dette blir da. ble ikke så galt dette nei.. men må teste litt ut da.. modde disse på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoFro Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei! Kunne noen photoshoppe disse Felgene på bilen min? Felgene heter "Sonar SX-1 EVO" tror jeg På Forhånd.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Sonar SX-1 EVO er vel navnet på et dekk(?) Edit: En særdeles kjapp chop med 2 stk. noe feilproposjonerte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoFro Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 åjah! heh, bare tok noe fra nettsida til GSBildeler Dem har noen fine kampanjer på gang Men takk! Fikk inntrykk over hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei! Kunne noen photoshoppe disse Felgene på bilen min? Felgene heter "Sonar SX-1 EVO" tror jeg Sikker på at det ikke er dekktype da? Fordi når jeg søkte på google etter bedre bilde fikk jeg bare opp masse dekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoFro Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei! Kunne noen photoshoppe disse Felgene på bilen min? Felgene heter "Sonar SX-1 EVO" tror jeg Sikker på at det ikke er dekktype da? Fordi når jeg søkte på google etter bedre bilde fikk jeg bare opp masse dekk.... Skrev grunnen litt lengre oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå