DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Kanskje dette funker bedre? http://i218.photobucket.com/albums/cc157/DJ_RS2_Matrix/S5030807.png' alt='S5030807.png'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei folkens:) Noen som kan Photoshoppe litt for meg? Denne bilen Med: Eller: Og gjerne litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder DJ RS2; Takker! Neida, ble ikke overdrevent.. Skal han kjøpe nye felger blir det 10x19 foran og 12x19 bak Ble jo helt knall! 316; Jepp, stemmer det. Kjøpt ny og montert, men den går ikke helt som den skal.. Mulig chipen ikke står helt i samsvar med ny turboen.. Forresten, noen som kan PS felgene på Audien i gull? Det i profil. Prøvd og overbevist bruttern om at han ikke trenger å gjøre mer, men han er ikke enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Får vel slenge ut noe av mitt verk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 bump? Trenger hjelp til felgvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 JEg er ikke så go da men du ser ca. -eskil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 bump? Trenger hjelp til felgvalg! At your service Skal fikse det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Thanx;) Får du smelt på bak og? Så får jeg ett helthetsinntrykk! Tusen Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Her vettu. Litt senk foran, litt toning av ruter og hjul. Så har du en stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Her har du med bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Her vettu. Litt senk foran, litt toning av ruter og hjul. Så har du en stilig bil Satan det blei gromt! Se nok ut som om jeg må tone vinduer! Flax fatter`n driver glassfirma! Takk skal du ha! Må nok sote helt fram tror jeg, tror det blir penere:) Takk igjen for hjelpa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Her vettu. Litt senk foran, litt toning av ruter og hjul. Så har du en stilig bil Satan det blei gromt! Se nok ut som om jeg må tone vinduer! Flax fatter`n driver glassfirma! Takk skal du ha! Må nok sote helt fram tror jeg, tror det blir penere:) Takk igjen for hjelpa!! Har sota helt fram Men det ser så myyye mer gjennomført ut når det er tona mindre foran enn bak. Bakrutene ble uansett litt for mørke, da jeg sitter med skjermen nedover-bøyd for å unngå gjenskinn av sola, og da ser ting lysere ut på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Du har PM av meg Custom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder Ja det er det jeg okså tenker, men skulle gjærne hatt noen her til å gjøre dette for meg om noen har tid... er litt usikker hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder Ja det er det jeg okså tenker, men skulle gjærne hatt noen her til å gjøre dette for meg om noen har tid... er litt usikker hvordan det blir. Ikke nå lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå