Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder ;)

DJ RS2; Takker! Neida, ble ikke overdrevent.. Skal han kjøpe nye felger blir det 10x19 foran og 12x19 bak ;) Ble jo helt knall!

316; Jepp, stemmer det. Kjøpt ny og montert, men den går ikke helt som den skal.. Mulig chipen ikke står helt i samsvar med ny turboen..

Forresten, noen som kan PS felgene på Audien i gull? Det i profil. Prøvd og overbevist bruttern om at han ikke trenger å gjøre mer, men han er ikke enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vettu. Litt senk foran, litt toning av ruter og hjul. Så har du en stilig bil ;)

370mgr5xtli8nfzgsot0.jpg

Satan det blei gromt! Se nok ut som om jeg må tone vinduer! Flax fatter`n driver glassfirma!;)

Takk skal du ha! Må nok sote helt fram tror jeg, tror det blir penere:)

Takk igjen for hjelpa!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vettu. Litt senk foran, litt toning av ruter og hjul. Så har du en stilig bil ;)

370mgr5xtli8nfzgsot0.jpg

Satan det blei gromt! Se nok ut som om jeg må tone vinduer! Flax fatter`n driver glassfirma!;)

Takk skal du ha! Må nok sote helt fram tror jeg, tror det blir penere:)

Takk igjen for hjelpa!!:)

Har sota helt fram ;) Men det ser så myyye mer gjennomført ut når det er tona mindre foran enn bak. Bakrutene ble uansett litt for mørke, da jeg sitter med skjermen nedover-bøyd for å unngå gjenskinn av sola, og da ser ting lysere ut på skjermen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder ;)

Ja det er det jeg okså tenker, men skulle gjærne hatt noen her til å gjøre dette for meg om noen har tid... er litt usikker hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleks88; Synes felgene dine kler bilen satans godt jeg! Men skjønner at forandring fryder ;)

Ja det er det jeg okså tenker, men skulle gjærne hatt noen her til å gjøre dette for meg om noen har tid... er litt usikker hvordan det blir.

Ikke nå lenger..;)

jv89i4gn3l766ldhojni.jpg

rlw8zrzj8pmw60jnjkxj.jpg

lsvvdwl1rjfp0n6o997b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...