Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Om det er kopi av kopi er jeg ikke sikker på.. Fant de på http://www.streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 De er temmelig like, og begge er kopifelger. Men de var tøffe! Hadde jeg visst det før skulle jeg ha kjøpt meg sånne! Kan noen photoshoppe disse felgene; til og få denne fargen på senteret og med sort kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Kan noen photoshoppe bilen min med nye felger og sota ruter? Lurer på hvordan den hadde sett ut med sånne svarte GS felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hei godtfolk! Har ombestemt meg litt ang felgvalg, så lurte på om en av dere geniale folk kunne photoshoppet litt igjen for meg? (a) Disse Felgene: På bilen min: Bare og velge en av bildene! Tusen takk, på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei godtfolk! Har ombestemt meg litt ang felgvalg, så lurte på om en av dere geniale folk kunne photoshoppet litt igjen for meg? (a) Disse Felgene: På bilen min: Bare og velge en av bildene! Tusen takk, på forhånd! Hvis ingen har gjort det til jeg kommer hjem skal jeg gjøre ett forsøk, er på jobb enda skjønner du. Men fint om du skrev hva felgene het så må prøve å finne noen "på" bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Kan noen photoshoppe bilen min med nye felger og sota ruter? Lurer på hvordan den hadde sett ut med sånne svarte GS felger. Bakfelgen fikk jeg ikke til, men her har du forran å soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Ser ut som han har sladda i en fortauskant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 ja... men viss du ser på bildet, så ser du at han svinger litt... å jeg vet ikke hva felgene heter... Edit: Greit viss folk som skal ha felger redigert på bilen at dem skriver navn på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Takk for Photoshoppen! Så faktisk litt tøft ut uansett om det ser ut som om jeg har sladda på en fortauskant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei godtfolk! Har ombestemt meg litt ang felgvalg, så lurte på om en av dere geniale folk kunne photoshoppet litt igjen for meg? (a) Disse Felgene: På bilen min: Bare og velge en av bildene! Tusen takk, på forhånd! Hvis ingen har gjort det til jeg kommer hjem skal jeg gjøre ett forsøk, er på jobb enda skjønner du. Men fint om du skrev hva felgene het så må prøve å finne noen "på" bil=) Aner ikke, de ligger på GS Bildeler: T100/S02 Felgpakke m/225/255-18 Sonar SX-1 EVO (36/46) Polert felgkant med røksølv senter på felgen. kant fram ca 52mm kant bak ca 70mm 8,5" fram 9,5" bak Inkl bolter og låsebolter Nå 8.673,44 kr. (inkl mva) 10 eller flere sett på lager. Kampanje fra 20/03/10 til 01/07/10. Ordinær pris 13.343,75 kr (inkl. mva) Det er det eneste som står, også er det med det bilde.. Supert hvis du får til noe altså =) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kan prøve senere, men det kan vær at det blir dårligt viss jeg ikke finner felgene på en annen bil ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Slenger ut siste chopen min Brukte bare sånn 15 min på den da, så ikke min beste Original! Chop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ble ganske bra det ///Grandalen, men bare husk å "croppe" bildet øverst (kutte til bildet), så du slipper dobbelt opp øverst på bildet Men ellers synes jeg felgene, senkingen og fargen ble veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ble ganske bra det ///Grandalen, men bare husk å "croppe" bildet øverst (kutte til bildet), så du slipper dobbelt opp øverst på bildet Men ellers synes jeg felgene, senkingen og fargen ble veldig bra.Hmm, det la jeg ikke merke til før nå, men skal huske det til neste gang Tror jeg begynner å mekke til en E39 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Gjør det Morsomt å se når det blir bra. Har shoppa en del gjennom tidene selv, men lite bilder. Fikser dårlig å erstatte karosserideler også skifte farge på det så det ser originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå