eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Prøvde meg igjen... Med begge bilene Vet at det er folk her inne som kunne gjort det bedre men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Noen som vil sote rutene og blink lysa forran? Sort matte nyrer er også bare kos =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Må si jeg liker bilen din Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ja der skal man se:D Hva med å gi sprederene også litt sot? Da tror jeg vi er i mål:D Tusen takk for fint og raskt bilde O_o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 ahhh så det nå at du ville ha grillen og.. Kommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 ahhh så det nå at du ville ha grillen og.. Kommer nå! Null stress det da:P men om du holder på erre bare å ta sprederene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Sprederene? Nå tror jeg at jeg snart må få meg noe søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Sprederene? Nå tror jeg at jeg snart må få meg noe søvn.. Tåkelysa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Sprederene? Nå tror jeg at jeg snart må få meg noe søvn.. Grøftelys/tåkelys Edit: litt for sein der gitt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Beklager, men her har du bildet ''sprederene'' ble ikke så bra.. -___-'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Takk=) Da ser jeg hvordan det blir =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 En fra meg også. Ble litt "fucka" på den ene sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Prøvde meg igjen... Med begge bilene Vet at det er folk her inne som kunne gjort det bedre men.. Synes dette ble veldig bra jeg! Hva er du bruker for å lage røyk? Driver å leker litt i photoshop selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 (håper det er greit jeg bruker din bil som illustrasjons bilde -Erik- ) Du duplicater layeren (org. bildet) så bruker du den clouds som er brukt på bildet, så stiller du på opacityen. Da blir den ganske hvit, viss du vill endre fargen(gjøre den mørkere) så går du inn på Image->Adjustment->Variations. Og endrer selv Jeg er fortsatt rookie i photoshop selv da men.. Edit: Gjort fort og gale.. Håper du forsto det noe lunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå