ZhilleN Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Noen som har lyst til og prøve seg på denne? Denne bilen : Med disse felgene : BBS ch : BBS Motorsport : BBS lm : Keskin : Audi rs6 : Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Joda Bare bedre bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Det store bilde funker vel? Det andre ble jo lite av en eller annen grunn.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Funker dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Hei! Noen som har lyst å gjøre den røde stolpen(B stolpen) som går over taket, svart? Jeg prøver å overtale min far til å lakkere den svart, men han er litt usikker^^ Helst på dette bilde: Og om det går superfort, dette også? *smilefint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Gislius: Kan ordne det etter jobb i dag, hvis ingen andre har gjort det før meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Konge! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Noen som vil prøve seg på en utfordring?Ta denne bilen: Med Oz Futura, mere senk og gule innerlykter (hovedlykter)?? Prøvde men felgene ble dårlige siden det bildet jeg tok felgene fra var litt "gult". men du ser sånn ca da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Med litt mørkere ruter her så er bilen i boks! Mas på faren din Gislius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Konge! takk! Er det mulig å få di litt mer metallic? Hehe, e det eg prøve på vetu;) Han må bare innse at jeg har rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Hei! Noen som kan space max bak og senke litt mer foran? Evt også space foran. Sorte speil og sote frontlykter. Og fjerne statoilskiltet? Takk, om noen gidder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Noen som vil prøve seg på en utfordring?Ta denne bilen: http://i34.tinypic.com/2hyi351.jpg Med Oz Futura, mere senk og gule innerlykter (hovedlykter)?? http://images.bimmers.no/files/w8a380kxws0qqjvy6ep6.jpg Prøvde men felgene ble dårlige siden det bildet jeg tok felgene fra var litt "gult". men du ser sånn ca da Bra mod må jeg si! Hadde hvert prikken over i'en om felgene hadde rett farge Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Gislius: får det nok ikke noe bedre enn DJ RS2 har gjort her allerede dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå