Gislius Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 okei! Da vet jeg det xD Enda en takk til DJ RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Pelton: Prøvde hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Kan noen photoshope e28en min ? Veldig senka, Gule lykter og tåkelys, Svarte blinkers, shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 prøvde en jeg og og en med sota ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Noen som vil prøve seg på en utfordring?Ta denne bilen: http://i34.tinypic.com/2hyi351.jpg Med Oz Futura, mere senk og gule innerlykter (hovedlykter)?? http://images.bimmers.no/files/w8a380kxws0qqjvy6ep6.jpg Prøvde men felgene ble dårlige siden det bildet jeg tok felgene fra var litt "gult". men du ser sånn ca da Bra mod må jeg si! Hadde hvert prikken over i'en om felgene hadde rett farge Takk skal du ha! Skal gjøre ett nytt forsøk i morgen med litt bedre felger;-) blir på eftan engang da jeg skal på rudskogen en tur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Noen som har lyst på og sette på splittere, sorte nyrer, Sorte baklykter, og den store gt vingen Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 og en med sota ruter Se det! Aldeles ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Haaalloo:) Noen som kan fotoshoppe disse felgene på bilen min? Min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Takk arild! Ser bra ut me sota vinduer og! Eneste er at den holdes mest mulig "street legal", siden det er skilter på den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Pelton: Prøvde hvertfall Takk Ingen tvil om at det gjorde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Ingen som har lyst og prøve seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Noen som er flinke med photoshop, og kunnet hjelpe meg å senket dette bildet, til ca samme høyde som bildet nederst? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Dårlig respons på ps gutta her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 ///Fredrik.S: Gjort fort og gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå