ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Tusen hjertelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 til dei som ville ha avatar bilde Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Dj; klarer du og sette på gt2 vinga på bilen min? Muligens med flap? Og ha sota baklykter, + hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 til dei som ville ha avatar bilde Tuuuusen takk DJ RS2 Matrix <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Dj; klarer du og sette på gt2 vinga på bilen min? Muligens med flap? Og ha sota baklykter, + hvite felger på kva bilde ? kan alltid gjere eit tappert forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Det bilde på en side tilbake, med rumpa til kamera:) også kan du prøve og Sota framlyktene litt, og med hull i ene lykta, lufting til turbo på det bilde av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan gjøre ett lite forsøk på det jeg også ZhilleN, godt du likte de jeg gjorde i sta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Ja, synes det ble skikkelig bra, fikk et bra inntrykk av hvordan det kommer til og bli Ja, hadde vært morsomt om du kunne prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Den av fronten ble ikke aller best da skjønte ikke om du ville ha bort HELE lykta eller bare det ene glasset. så satte sånn "luftfilter" der. Skal lage ett til med det ene bildet jeg fant i prosjekt tråden din i morgen med min fantasi så får se hvordan det blir =) Håper du liker disse også. Og jeg "kappet" bildet litt da det var sååå langt Nydelig bil du har BTW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Noen som vil lage avatar bilde av disse to? Aner ikke hvordan jeg minsker bildet til riktig størrelse, ellers skulle jeg gjort det selv Kan godt sende på pm =) På forhånd tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Noen som vil lage avatar bilde av disse to? Aner ikke hvordan jeg minsker bildet til riktig størrelse, ellers skulle jeg gjort det selv Kan godt sende på pm =) http://images.bimmers.no/files/m036pjb6iv8i7cc6lzch.jpg http://images.bimmers.no/files/4y12hikcyyxeg27tsq8p.jpg På forhånd tusen takk You got mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Den av fronten ble ikke aller best da skjønte ikke om du ville ha bort HELE lykta eller bare det ene glasset. så satte sånn "luftfilter" der. Skal lage ett til med det ene bildet jeg fant i prosjekt tråden din i morgen med min fantasi så får se hvordan det blir =) Håper du liker disse også. Og jeg "kappet" bildet litt da det var sååå langt Nydelig bil du har BTW!! Åååå fyyy faen så jævelig godt gjort! alt stemmer sinnsykt bra! Tusen tusen takk Kunne du gjort en ting til..? lagd avatarbilde av det med flapen? Det hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Bare hyggelig godt du likte de Men aner ikke hvordan jeg lager bilde i avatar størrelse så det må nesten noen andre snille her gjøre . Og takk til deg Marius2002 for avatar bildene av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Alltid like hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Noen som kan få disse felgene på bimmern?? Skulle vise en kompis noe, ikke bry dere om den røde streken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå