Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde blitt en god del enklere om du fant noen bilderav felgene på bil..

hehehe sry:P kanskje vi ska prøve bilen i svart:P , hadde vært stili å sett gitt^^

lage masse arbeid for d no kanskje :P?

Neh, gjør ikke det ^^, photoshop er noe som jeg prøver og bli god i, å det hjelper ikke uten øving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne ha gidd min E28 ;

- Senk

- Råe kantfelger 17''

- en farge

- og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også :P

Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull :P

8kvt8l8mqpvhyc5ydjaf.jpg

6w7ebjxsgrnj0xrh2h9j.jpg

BUMP :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne ha gidd min E28 ;

- Senk

- Råe kantfelger 17''

- en farge

- og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også :P

Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull :P

8kvt8l8mqpvhyc5ydjaf.jpg

6w7ebjxsgrnj0xrh2h9j.jpg

qm78a1nos8t8x8ssnuae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne ha gidd min E28 ;

- Senk

- Råe kantfelger 17''

- en farge

- og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også :P

Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull :P

8kvt8l8mqpvhyc5ydjaf.jpg

6w7ebjxsgrnj0xrh2h9j.jpg

BUMP :P

Har ikke brukt photoshop på 2 år så den ble veldig dårlig men slenger den ut allikavel :P

gtuclhy8spe6kpe9tlob.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...