eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hadde blitt en god del enklere om du fant noen bilderav felgene på bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hadde blitt en god del enklere om du fant noen bilderav felgene på bil.. hehehe sry:P kanskje vi ska prøve bilen i svart:P , hadde vært stili å sett gitt^^ lage masse arbeid for d no kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan fikse mer senk på denne ? ca 60/40.. og brock b1 felger ! Fint om du kan fikse avatar bilde av detta bilde også ! Takk ! Thanks ! Orker du og fikse avatarbilde av det orginale bildet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hadde blitt en god del enklere om du fant noen bilderav felgene på bil.. hehehe sry:P kanskje vi ska prøve bilen i svart:P , hadde vært stili å sett gitt^^ lage masse arbeid for d no kanskje ? Neh, gjør ikke det ^^, photoshop er noe som jeg prøver og bli god i, å det hjelper ikke uten øving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Her er kanskje et bedre bilde av bilen^^ se va du klarer å jør med det surprise me http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 7kkynu.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Gjorde bare noe nå på 2 sekunder her: Det kunne vært bedre, men nå skal jeg spise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Noen som kunne ha gidd min E28 ;- Senk - Råe kantfelger 17'' - en farge - og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Gjorde bare noe nå på 2 sekunder her: Det kunne vært bedre, men nå skal jeg spise.. Wooow, seike stili bilde !! nice felger å lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 BUMP Jeg tørr ikke legge det ut engang Ble så dårlig nårr det var forskjellige farger på dørene f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Noen som kunne ha gidd min E28 ;- Senk - Råe kantfelger 17'' - en farge - og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 noen som kan ps min bil med 35/30 senk med m5 vinge og felger 18" 225/45 235/45 fra gs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Noen som kunne ha gidd min E28 ;- Senk - Råe kantfelger 17'' - en farge - og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull BUMP Har ikke brukt photoshop på 2 år så den ble veldig dårlig men slenger den ut allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kan noen photoshope disse felgene på min bil? : http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... prodid=221 felgene jeg tenker på. Her er ett par bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 BUMP Jeg tørr ikke legge det ut engang Ble så dårlig nårr det var forskjellige farger på dørene f.eks.. Okei , skjønner , men alt er bedre en slik det er Så er bare å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå