MagnusHN Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Noen som kan modde på OZ futura 17", OZ mito 17" og bbs rc090? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Senke og lakke den hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har noen lyst å gjøre meg en tjeneste? Vet det ikke er bmw, men jeg kunne gjerne ønsket og få lakket senteret på felgene på brukisen min. Viss noen kunne kommet opp med noen forskjellige fargevalg. Gjerne phsyko farger som kawa grønn eller baby blått etc. Brunt hadde også vært tøft. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sponix Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Første gang jeg har prøvd photoshop. Men syns resultatet ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Noen som kan modde skjermbreddere på denne her, og sote bakruta? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 En jææævla dårlig mod.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 noen som kunne hjulpet meg med shoping av senteret på felgene? vurderer å lakere sort/mørkegrått til sommeren men hadde vært greit å sett hvordan det bilr først:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 noen som kunne hjulpet meg med shoping av senteret på felgene? vurderer å lakere sort/mørkegrått til sommeren men hadde vært greit å sett hvordan det bilr først:p http://i9.photobucket.com/albums/a86/bi ... C03478.jpg Da har jeg endelig etter en måned fått PS igjen... Her har du et forslag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ingen som vil hvitifisere sjuern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 takk! tror d blir sort istede for grått;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Nå har jeg modda merca i skikkelig fet look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Noen som kan modde på OZ futura 17", OZ mito 17" og bbs rc090? På forhånd takk Her er med oz mito litt dårlig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 en til ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hva med litt chuck? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå