wicky124 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 ingen som kan gjøre sjuern min hvit...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hadde du hatt et litt lysere bilde, er så jæævla mørkt det bilde du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 ingen som kan gjøre sjuern min hvit...hmmm... Nei, den er for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 ingen som kan gjøre sjuern min hvit...hmmm... Jada masa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Takk skal du ha Eivimath! Bilen ser ikke direkte slik ut nå, men ja nå fikk jeg se hvordan de passa Rimelig god me Ps'n du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Litt dårlig, men ser i hvertfall åssen det blir sånn ca.. Med senk.. Må nok senke bilen min mer skjønner jeg Hehe. Blir nok ikke gule lykter, men helt klart BBS LM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Litt dårlig, men ser i hvertfall åssen det blir sånn ca.. Med senk.. Må nok senke bilen min mer skjønner jeg Hehe. Blir nok ikke gule lykter, men helt klart BBS LM! Hehe, ja jeg synes det ble bra med bbs lm, men dropp gule, synes ikke det var noe pent i det hele tatt Akkurat begynt med ps, så er ikke så god enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Litt dårlig, men ser i hvertfall åssen det blir sånn ca.. Med senk.. Må nok senke bilen min mer skjønner jeg Hehe. Blir nok ikke gule lykter, men helt klart BBS LM! Hehe, ja jeg synes det ble bra med bbs lm, men dropp gule, synes ikke det var noe pent i det hele tatt Akkurat begynt med ps, så er ikke så god enda.. Syns nå ikke du var så dårlig jeg da Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Takk for det! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 nomnomnom:D nå blirre hvit sjuer til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja det ble tøft, og svart tak og speil, så er den i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Usikkert på sort tak...Noen som vil modde med sort tak, sorte speil og sorte lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Gjort på 2 min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 definitivt ikke sort/hvit as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå