eeikenes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noe slikt som dette du tengte på? Gjort fort og gale, så arbeidet ble og ut i fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noe slikt som dette du tengte på? http://i1099.photobucket.com/albums/g40 ... copy-6.jpg Gjort fort og gale, så arbeidet ble og ut i fra det. Det der var jo bra Eneste du skulle ha ordnet brightness&contrast evnt. levels på fangeren så den står nogen lunde i stil med resten av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Veldig bra! Takk så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noe slikt som dette du tengte på? http://i1099.photobucket.com/albums/g40 ... copy-6.jpg Gjort fort og gale, så arbeidet ble og ut i fra det. Det der var jo bra Eneste du skulle ha ordnet brightness&contrast evnt. levels på fangeren så den står nogen lunde i stil med resten av bildet. http://images.bimmers.no/files/7c7fg9p67o65uf3lwy60.jpg Hmm, jeg bare tok burn toolen fort over (hadde litt dårlig tid ) Men takker for tipset må prøve og huske det til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 En kjapp liten vri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Måtte endre litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei folkens! Skal kjøpe meg nye felger til sommeren, og det står mellom BBS LM og BBS LMR. Er det noen som kan shoppe disse på bilen min? Takk på forhånd! Visst du trenger bedre bilder så er dette link til bilen: viewtopic.php?f=6&t=151645&start=105 Eventuelt disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Skal gjøre det når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Skal gjøre det når jeg er ferdig på jobb Takk for det ZhilleN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Fikk tatt et med LM Men fant ingen donorbilder av lmr som var no særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Wow steike Tom Marius! Takk! Har du lyst å legge til rødt BBS-emblem i senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Noen som hadde fått til å modda litt på denne bilen? Mine ønsker: - M3 speil - En tom eller to større felg. Muligens annen type, kanskje me litt kant eks. Eller noe sånt? (La ut et par bilder av denne e39 pga. vet ikke hvilken vinkel som er lettest å kopiere felgene!) Kom gjerne med flere tips som kan gjøres med bilen Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 En kjapp liten vri.. De ble veldig 20" aktig Skal ha 17" uten senter kopper med endel strekk edit: veit bildene ikke er bra så har full forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Wow steike Tom Marius! Takk! Har du lyst å legge til rødt BBS-emblem i senter? Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 You made my day Tom Marius! Steike! Takk så mye! Er vel bare å frese opp gå GS så blårøyken står, og kjøpe felger nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå