Bimern Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Har potensialet til å bli bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Sammenlign med denne istedet Jeg vet ikke om det er så heldig for BMW... E92/92 er grisefine biler, men det er en Audi A6 Avant 3.0 V6 TDI Quattro også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvorfor driver alle å påstår at baklampene på E92/93 kommer fra Audi? Hvis folk tenker seg om så vet de at de kommer i fra BMW's egen 7'er: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jepp, og 7-ern kom vel før audien? Men jeg ser jo likheten, er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Alle som ikke liker e92 på bilde, bør ta seg en tur å se en live. Jeg var ikke så veldig fan i starten, men live hos jæger så tok den seg meget bra ut! Ser vanvittig bra ut! eneste jeg ikke liker er interiørlistene, har kun sett med noe treverkliknende. Men finnes det i karbon/alu så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 møtte den på veien igår(E92)... herlig stuk på bilen! Den er drit lekker i mine øyne! hvertfall i blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå