Sandersen Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=WIppMAMXmTA Woho der har vi bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 skulle bare mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 genialt! gode skussmål til BMW der!! er det foresten han duden som ble skada for ei stund sia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jepp det er han ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Får ikke mindre lyst på denne bilen etter å ha sett denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Lyst på den jeg og men lommeboka tilsier så vidt en z3 1.9L så er nokk langt fram i tid den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Positive resultater for Z4 M Roadster, men jeg lurer fremdeles på hvorfor M-emblemet til Z4 M Roadster / Coupe er plassert på venstre side og ikke høyre hvor vi er vant til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Den Z4 M saken er vel produsert i USA? Jeg tror det var denne som fikk kritikk for å være for dårlig understellsmessig. Samt at instrumentpanelet ser ut som det kommer fra en 20 år gammel Chevy Van. Cred for manuell kasse. Z4 M Coupe ser veldig bra ut utvendig, men det er før man kommer inn i coupeen. Min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 syns ikke de Roadster'ne har noe med BMW og gjøre jeg... Tenker meg heller en hylende M3 eller M5 på gata, og de store 7 seriene som "stasen" til BMW. Også har du 6 serien som er en jubeleums modell, av noe ymse slag sammen med 8 serien som burde kommet igjen snart... liker V12<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg mener at denne sammenligningen halter litt når man tenker på effektforskjellen mellom disse to modellene (Boxster S har 295 HK og Z4 M Roadster har 343 HK). Boxster S er uten tvil en utrolig harmonisk konstruksjon, men når BMW stiller med en M-modell bør Porsche få lov til å geare opp til et nivå der de mer seriøse modellene befinner seg. 911 Carrera S Cabriolet har 355 HK (kun 12 HK mer enn Z4 M Roadster), men da snakker vi om ytelser på et helt annet nivå. 0-100 Km/t på 4,9 sekunder og en topphastighet på 293 Km/t... Prisen har nok vært avgjørende for Top Gear´s valg av Boxster S og ikke 911 Carrera S Cabriolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 De skulle vel brukt en Cayman S? Selvom Z4M har mer hk..Porsche sine HK er jo ofte mer effekttive enn BMW sine..:)Alle tidligere tester av Z4M så viser de mot Cayman S..De er jo også i samme prisklasse. Tallene til Cayman S 0-100 km/t går på 5,4 sekunder og toppfarten er 275 km/t. Carrera koster vel par hundre mer enn Z4M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Cayman S > Z4M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Porsche er benchmark i sportsbil klassen, ingen over ingen ved siden. Glimrende merkenavn bygging har de også gjort, så Cayenne måtte bare bli en suksess, blir spennende å følge den 4 dørs limousinen de har på gang. Z4 er en fin bil det, men Porsche'n er lettere og mer komplett som sportsbil, ingen tvil. Det er ikke en bil jeg ville valgt men, er greit å innrømme når noe er bedre, å ikke være totalt forblindet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Porsche er benchmark i sportsbil klassen, ingen over ingen ved siden.Glimrende merkenavn bygging har de også gjort, så Cayenne måtte bare bli en suksess, blir spennende å følge den 4 dørs limousinen de har på gang. Z4 er en fin bil det, men Porsche'n er lettere og mer komplett som sportsbil, ingen tvil. Det er ikke en bil jeg ville valgt men, er greit å innrømme når noe er bedre, å ikke være totalt forblindet. Er Cayman en mer sportsbil en Z4 M ? Cayman har jo ikke diffsperre engang. Men porsch er porsch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Porsche er benchmark i sportsbil klassen, ingen over ingen ved siden.Glimrende merkenavn bygging har de også gjort, så Cayenne måtte bare bli en suksess, blir spennende å følge den 4 dørs limousinen de har på gang. Z4 er en fin bil det, men Porsche'n er lettere og mer komplett som sportsbil, ingen tvil. Det er ikke en bil jeg ville valgt men, er greit å innrømme når noe er bedre, å ikke være totalt forblindet. Er Cayman en mer sportsbil en Z4 M ? Cayman har jo ikke diffsperre engang. Men porsch er porsch Tror av det jeg har lest, at Z4 i M versjon er en mer "lekebil" enn en banebil, som jeg har inntrykk av at Porsche'n er... Bare en subjektiv mening, har ikke prøvd noen av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå