Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Det har tidligere blitt publisert den nye E90 M3 med originale frontlykter samt den nye grillen som har kommet på E92. De ferskeste spionbildene viser at E90 M3 arver mer fra E92 og det har nå blitt avslørt at modellen får frontlyktene fra coupe og cabriolet modellen.. Hekken ser ut til å være urørt og forhåpentlighvis tar BMW til fornuft og lanserer blackline og / eller whiteline som standard på sedan og touring.. Bilde 1 - skrått forfra Bilde 2 - bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Dette blir bra, ser meget bred ut de hjulbuene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Får ikke opp bildene Vil se!!! EDIT: Fikk de opp til slutt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 så egentlig ikke så bra ut på _de_ bildene, men regner med det blir storartet når den kommer helt fram i lyset.. m3 skal ikke skuffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 syns den så kjip ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Dette blir bra, ser meget bred ut de hjulbuene! Men hjulene var ikke like brede God plass til de som stod på i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Liker ikke de baklyktene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Mulig det blir disse frontlyktene på en eventuell facelift av e90/91 også da? De kunne godt satt på e92 baklyktene samtidig. Tror denne blir ganske strøken når den er klar for offentlig visning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 syns den så kjip ut jeg enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 syns den så kjip ut jeg enig i det Den var ikke no spesiel akuratt.. Sikkert brae ytelser i den da, får vi håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Var ikke den peneste M3'en jeg har sett nei.. Har aldri fått taket på bakenden av E90 enda.. Vet ikke hva som gjør det men jeg liker den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg syns det blir feil å komme med en konklusjon om hvordan bilen vil bli kjedelig og at man syns den blir tam. Som oftest er ingen kamuflerte biler spennende, eller for den saks skyld lekker. Tim Røsand, salgssjef hos Autozentrum kunne fortelle at den nye M3 kommer som Sedan, Cabriolet og Coupe. Bilen starter i produksjon Juni 2007, men dette skal iht. han selv være pressebbiler, mens de første kundene kan hente bilene hos forhandleren sin allerede i Septemberm hvor bilene blir levert som 2008 modeller.. Mest sansynlig vil bilen trolig få ca 430 hestekrefter og ikke 400-425 hestekrefter som pressen har antydet tidligere. Han forteller også at bilen blir levert med EDC (Elektrisk demperkontroll), 18" hjul som standard hvor man kan velge 19" på ekstrautstyrslisten. Bilen vil få en mer direkte styring hvor blandt annet foraksel er konstruert kun for M3, mens bakakselen er forsterket. Man antar at E92 M3 vil bli 10 sekunder raskere enn E46 M3 CSL på Nürnburgring. Sedanen kommer i Desember 2007 mens Cabriolet kommer i Mars 2008. SMG girkassene til BMW vil forsvinne totalt etterhvert og det blir lansert en helt ny girkasse alà VW's DSG girkassesystem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Den blir garantert en klassiker.. Vente med å kalle den kjip til vi får se den "offisielle" bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 blir det ikke en e92 m3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 blir det ikke en e92 m3 da? Som jeg skrev tidligere i denne tråden og en titalls ganger i div. andre tråder blir det produsert E90 M3 sedan, E92 M3 Coupe og E93 M3 Cabriolet.. Ryktene sier at det vil komme en E91 M3 Touring, men iht. Tim Røsand, salgssjef hos Autozentrum kommer det kun de tre førstnevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå