Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Kun sort taktrekk igjen nå da Det er jo også et "must" Har tilbud om taktrekk også ja, men er ikke SÅ opptatt av sort tak, egentlig.... Og ser for meg endel kuking med å få alt på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Det blir alfa omega forskjell når du først ser det skikkelig... Er lekende lett å bytte, smoook smook av og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Hmm..får revurdere det en gang til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Gratulerer med nytt kjekt interiør... denne 328i´en har du sannelig hatt lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Gratulerer med nytt kjekt interiør... denne 328i´en har du sannelig hatt lenge... Takk for det! Ja, hatt den i 5 år nå Vanskelig å kvitte meg med ting som fungerer og fremdeles får frem smilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Nydelig doktorn! Perfekt for bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Takk for det, Richard. Regner med du ble fornøyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hehey, grattis Thomas! Kliss like seter som jeg hadde i min touring...de er fantastiske å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Jepp, de er like ja.. Btw, hvor er E39 tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Jepp, de er like ja.. Btw, hvor er E39 tråd? Men førerstolen din har kanskje ikke det lille hullet som min hadde mot slutten... E39-tråd er jeg usikker på om jeg skal lage...skjer jo ikke så mye med den, og har ikke så store planer. Har dog handlet felger, M-leppe på bakluka og litt småtjafs til interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Trenger ikke ha så voldsomme planer for å mekke tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Takk for det, Richard. Regner med du ble fornøyd nå Jepp, dette reddet våren min Nå som jeg ikke får lov å koste på 325.. madamen holder meg i ørene.. da er det hyggelig å se at andre får lov Må få til et treff snart!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Tjenare Dr_S. fint og se du fremdeles tar vare på godbilen din, ble meget bra med nye interiøret da. Digg med slike oppgraderinger som en virkelig merker og ser også av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Neste steg må vel bli å få tatt rusten som dessverre kikker frem flere steder nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Liker den touringen her altså. Ble bra med nytt interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå