Mexos Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Se der ja Tror ikke jeg har sett mange Touringer med slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Se der ja, det vil nok gjøre seg på den ellers strøkne E36'n din Dr.. Blir ikke bilen litt lav i fronten når du får på splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Se der ja Tror ikke jeg har sett mange Touringer med slike Da får du se det nå snart Se der ja, det vil nok gjøre seg på den ellers strøkne E36'n din Dr.. Blir ikke bilen litt lav i fronten når du får på splitterne? Vi får se, noe lavere blir det nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Supert Sannis, blir knall med de og de fete 18" CSL kopiene . Blir ikke bilen litt lav i fronten når du får på splitterne? Neida, Dr_S har fint plass til disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 På tide å montere splitterene eller? Og skal du ha CSL felger? Har litt lyst på det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg fikk de jo idag da Frodo_ Blir nok ikke felger nå nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Åja Jeg fikk mine i forrige uke jeg.. Jeg bestilte jo etter deg.. Men får jo ikke montert de enda siden jeg er offshore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ja, Tollvesenet brukte ca 1 uke på å finne ut at pakka mi IKKE var tollpliktig! Hurra Så har liggi i Oslo til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Åja, kjipt.. Mine var der to timer før de ble sendt videre.. Men legg opp bilde når du har fått montert de Måtte betale 43kr for å få henta pakken sikkert momsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Fikk idag Eisenmann rør nr 2. Da jeg misforsto litt sist hos Schmiedmann. MEN, de surrehuene i Skien har jo klart å sende FEIL! Jeg fikk et rør som var skåret skrått, og ikke rundt slik som det står på sida... Smått irriterende at de skal røre så mye, retur osv tar tid. Jaja, er vel ikke noe å gjøre med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ble ikke montering av splittere idag gitt, må nok ha bilen litt opp fra bakken for å komme til under der. Dessuten var leppa fylt med sand, så jeg tok den av og vasket litt. Litt nyere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Møkkete på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Pga den jævla grusen i gården her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe, vil nok se litt snodig ut slik ja . Kjipt med slike misforståelser ved netthandling, men enda en stund til sesongen da . Det blir vel 2x83mm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Steffan, jeg blir helt matt når de gjør sånne feil... Produktnr til de jeg skal ha er 91076230, som også står på fakturaen. Men de som er skåskjært heter 91076230 S Men ja, er jo en god stund igjen til sesongstart Det blir 2x76 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå