Eirik3 Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Enten beholde den eller selge den til fordel for en billig E60
|Andreas| Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Først må jeg selge scooteren, så blir det vel ny bakfanger og quad eksos Muligens et senkestett og hvis jeg har nok cash, begynne Project; Extended Shadow Line
odd_inge87 Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Coupèn skal i vartfall få: *Ny alpine iva-d100rb spiller! *Ny bakrute senker *Ny M3 innsats *Ny spoiler(får se hvordan den passer) *Nytt effektanlegg+grenrør Det er det som skal gjøres før slutten av februar i vartfall;-) Resten av året forblir uvisst:-D
[space] Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 40/30 senk og 19" som et minimum I tillegg gjerne en m3 fanger med leppe. + angel eyes (predator chromium) (eller eventuelt selge den og kjøpe meg en drittbil til under 50k. Spørs på cash flow'en. ELLER selge og kjøpe en 320+ coupe) Andreas: MULIGENS senkesett?! Det er jo et must!!!! Du kunne trenge noen hamann gtr skjørter også for å matche frontfangeren!
Skogly Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 ///M dørlister, ny bakpotte og kanskje M5 e60 felgar
///MoePower Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Flott å se at flere er våken på denne tiden, ikke bare meg
Fredrik Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Nye støtdempere, nye bremseskiver, nye bremseklosser, skifte bremsevæske, påfyll av gass til klimaanlegget og nye sommerdekk... så er bilen klar for årets tur til den franske Riviera...
Søreng Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Det jeg håper å få gjort er: - Montere angel eyes'ene - M3 insats i bakfangeren - M3 Sideskjørter - Nytt panser og lakkering av det - Må ha nye sommerdekk - Gjort ferdi finishen på anlegget, og forhåpentligvis bygget ned forsterkeren bak i bagasjerommet.. - Ny katalysator og mellomrør (noen som vet hvor det går ann å få tak i dette billig ?) Hvertfall de fåreløpige planene.. Monteringen av angel eyes og m3 insats håper jeg å få gjort ganske fort
mAZE Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Tja, i år skal jeg forhåpentligvis: -Bytte baklamper (kommer om 2-3uker) -Fikse på den lille rusten som er på bilen -Lakkere toppdeksel så det blir som originalt -Om ikke annet, få lakkert calipperene -Bytte ut tårnavstiveren til en i krom -Få på carboninnsug -Helst fått på noen felger med mye kant.
ready2ride Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 * AC Schnitzer felger * M-Tech front * M3 Speglar * Senkesett * Stabstag (og muligens få installert navigasjon)
Tommy Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Min M3GT, skal få en tur til Nürburgring hvis alt går etter planen, å det har den nok fortjent etter en lang "Vinterdvale"
Andreas1 Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 M-spoiler til bagasjelokk Ny understellsbehandling Service I 30/25 Eibach-senk
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 hm... M-front, nye baklykter, bilstein senkesett 60/40, nye sommerdekk. kanskje en annen spoiler bak? gjerne m3gt eller gjerne ikke noen i det hele tatt... Dette er vel målet, så får vi se hvilken rekkefølge det blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå