B.E.E. Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 - Nye M3-bremser - Nytt interiør i hvitt skinn (hvis jeg får tak i..) - Turbokonvertering - Profesjonell soting av alle ruter ...og en 4-hjuls kontroll
Quattrokiller Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Lovet den å ikke totalvrake den hvis den lover å starte hver dag.
gemiz Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 få på powerflex foringene, og dtm frontleppa. acs bakrutesenker vuderes kjøpt. nytt interiør ligger høyt på listen, men penger er det mindre av
Schnellfahren Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Få lakkert sideskjørtene jeg har liggende, lakke fangerne helt ned og lakke og sette på leppa. Senkesett (Cobra 30/20 sannsynligvis), samt litt syrebehandling og lakking av ene skjermen.... Og videre hvis penga rekker: M sidelister, list på koffertlokket midtarmlene, nytt ratt osv.....
verticalescape Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 bygge om til m50b25 willwood bremser eibach stabstag under fremme og bak tårnstiver m-tech 2 (hvis jeg får tak i) felger (kanskje brock b1) justerbart senkesett det jeg kommer på i farta
Steffan C Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 E34 Touring oppgraderinger i 2007: -Disse AE ringene -Senkeskåler. -Shortshift. -Div. interiør oppgaderinger. Og kansje dette: -Nye speil. -Klarglass tåkelys. -Eisenmann bakpotte. Kan også hende at vi skal bytte nr. to bilen(VW Caddy'n). Så da håper jeg på en BMW til på gårdsplassen .
Lien Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Har masse planer egentlig, men det som er fastsatt er at i løpet av 2007 skal den få nytt interiør (sort skinn, elektrisk) og en hellakkering. Skal ikke se bort i fra at det blir litt mer modifiseringer på motoren heller.
T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 mitt er at jeg har lovt bilen at den skal få gå på turtallsperra fra første gatebil i mai til siste i september.. tror den gleder seg.. he he,det gjør iallefall jeg
Cise Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 huff.. blir mye i år tenker jeg(hvis alt går etter planen) -skifte dører, skjermer forran, hjulbuer bak, bagasjelokk, panser, grill, div lister -få på M3 bakfanger, sideskjørt og spoiler -få lakka hele bilen.. usikker på farge ennå TIPS!!!?? -koble litt elektro(vinduer) -understellsbehandling(powerflex, rustbehandling, osv) -senk -stor service på motor så tenker det blir nok hektisk når det blir litt varmere i lufta:)
Mexos Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Gammel, men god tråd I år skal bilen få ny lakk på frontfanger, framskjermer og panser grunnet steinsprut, samt ny frontrute. Ellers tenkte jeg på Original Clubsportsplittere. Drømmer også om 19" BBS rs gt felger, men tror det blir for kostbart for årets budsjett. Bilen skal også på service om 4000km
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det var litt av en bump. Nyttårsløfter i år: E30: Ny lakk. Nye felger. Camber/casterplater og nye stabilisatorstag. E39: Nye fjærer og muligens dempere.
Cise Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 åy da så ikke på når siste var..hehe.. jaja.. viktig å vite hva folk har for planer for i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå