Ostnes Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 jeg har egentlig bare ett nyttårsforsett:- kjøre bilen min kjempe masse!! Du har jo ganske mye bilkjøring og ta igjen også da
316 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Gjøre bilen min strøken til sommeren! Det vil si foreløbig 2 nye kanalskjørt.
jonr- Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 jeg har egentlig bare ett nyttårsforsett:- kjøre bilen min kjempe masse!! Du har jo ganske mye bilkjøring og ta igjen også da exactly
Hagestande Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Først og fremst gi den en ordentlig vask, noe den ikke har fått på altfor lenge. Når dama sier at bilen er skitten, såååå ja. Sier sitt! Ellers få bilen nærmere bakken, kjøpe nye tåkelys, lyktesenkere, rette eksosen, fikse vindusheisen, godkjenne senk og felger. Leker også med tanken om gule innerglass og gule grøftelys. I tillegg får jeg se om penga rekker til nye baklykter og nye vinterfelger..
Simen! Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hmmm, først å fremst 19" sommerhjul, chip vil jeg tro så blir det vel en omgang polering, så når det er gjort skal den brukes så mye jeg orker
Simen! Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 jeg har egentlig bare ett nyttårsforsett:- kjøre bilen min kjempe masse!! Du har jo ganske mye bilkjøring og ta igjen også da exactly For se opp for auda biler da
S.Nilsen Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Fra vasking 3 ganger i uka! til 4 å M5 eksos å bak fanger! men Rc hobbyen min har tatt overhånd så jeg tviler 5 Rc biler til en samlet verdi til over 40 lapper! Ny på tur i posten 4x4 Ford F350! Konge bil!! men men lever bare en gang! hvorfor spare..
jonr- Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 jeg har egentlig bare ett nyttårsforsett:- kjøre bilen min kjempe masse!! Du har jo ganske mye bilkjøring og ta igjen også da exactly For se opp for auda biler da hehe... ja, SÆRLIG svarte audi stv.....
Simen! Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Tid kortet er tilbake da jonr? eller har du det alt?
jonr- Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Tid kortet er tilbake da jonr? eller har du det alt? fikk den idag klokka 10.15
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 bytte alle slitedeler, di-tech behandling, skilter, nye sidelister, tone ruter såvidt, kaaanskje gt vinge Ble det ikke karbon bagasje på deg? Usikker på den egentlig, for se hva det blir til.. hadde vært morsomt og prøvd det på, tror jeg må se det på bilen før jeg kjøper det, men da skulle jeg i såfall lagt på carbonfilm på taket, og panser
///NJD Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Så fort jeg er hjemme fra ferie skal den få hel vinylering i matt hvit, full soting, en leppe og ny eksos. Kanskje justertbart understell og, men for tenke på det... Blir bra til sommer
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 montere den ferdig få på skilter 7år siden sist det var skilter på den så den fortjener det. også kjøre masse:)
jon///M Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 vogna skal selges. m5en skal bygges færdig, forhåpentlivis få skilter og selfølgelig piske den rundt diverse baner rundt om i landet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå